iSondre Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en gaming-pc. Har 4 GB RAM av typen Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9. Pappa sier at det ikke er lurt å sette i RAM av annen type i tillegg. Dere skjønner, vi har 2 GB RAM liggende uåpnet her i huset, så spør jeg dere om det går bra å sette i annen RAM i pcen? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Du kan ødelegge for dualchannel om du bruker 1 eller 3 brikker i en 4slotts. Dvs 2 eller 4 mest vanlig om det er snakk om 4 slotter. Hvilket hovedkort har du? Men er det rett type ram og volt så vil all ram få den hastigheten den tregeste brikken i systemet har. Ødelegger ingen ting, men ikke sikkert det blir noe bedre. Endret 24. august 2010 av War Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dere skjønner, vi har 2 GB RAM liggende uåpnet her i huset, så spør jeg dere om det går bra å sette i annen RAM i pcen? Hva slags ram er dette (navn og spesifikasjoner)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå