Gå til innhold

Ekstern harddisk ..forsvant

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en fortvilet 24 åring. Som akkurat har fått seg ny pc. (wehu).

Jeg har en ekstern harddisk, hvor jeg har lagret absolutt alt. (som backup for en annen laptop som akkurat ble sendt inn til reperasjon, og der får jeg ikke noe tilbake fra harddisken).

Tingen er, når jeg satte denne nye pc'en i gang. så har den enten ved hjelp av meg eller av seg selv, startet å lage en backup av windows på min eksterne harddisk. Jeg drev å installerte en del på dette tidspunktet, så jeg har ikke fått med meg at den drev på med dette.

Dette oppdaget jeg når det var ferdig, men da kunne jeg fortsatt hente filer fra harddisken.

Litt etter, så kom dette fra harddisken

"du må formatere disken i stasjon f før du kan bruke den", jeg kommer altså ikke inn på den i hele tatt. Og jeg vil da heller ikke formatere den (?). Det var en som sa at jeg kunne bruke Recuva. Så det prøvde jeg. Det eneste som kommer fram er "ikke i stand til å lese oppstartsektoren".

Inne på den harddisken ligger absolutt hele mitt og samboeren min sitt liv (jeg får pryl med andre ord), alle bilder fra 6-7 år tilbake i tid, og frem til nå. Alt annet kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Men dette er krise. Og jeg er knust.

Er det noen som.. vet om noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...