DanieI Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg å velge et bra In-ear headset? Jeg har sett på skullcandy sine In-ear headset(Smokin' buds,Titan buds,Ink'd osv.) og jeg likte Titan buds veldig godt men jeg vet ikke helt. Kommer til å bruke dem til å høre på musikk på telefonen min og jeg liker at det er bass + god lyd. Vis du har noen spørsmål er det bare å spørre:) Mvh. TurboLax Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mener du et headsett lignende det under, eller kun vanlige in-ear propper? Hvor mye er du villig til å gi for headsettet/proppene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Sennheiser CX300 er av dei mest populære settene i den prisklassen. Skullcandy er meir design enn lydkvalitet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Styr for all del unna Skullcandy; det er gjennomført sugne produkter for gjennomført sugne mennesker. Hippo Boom virker midt i blinken for deg, alternativt Hippo VB hvis du er villig til å spytte inn litt ekstra for å få den desidert beste sub-500 kroner-lyden. Endret 6. september 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Du har jo alltids Klipsch Image S4. Review Endret 6. september 2010 av -sprut- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I jakt på pluggar for eit år sidan kom eg over Klipsch. Meiner eg droppa dei blant anna på grunn av microphonics, men hugsar ikkje heilt kva modell det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå