Gjest anonym2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei. Jeg er en jente på 18 år som har nylig fått et problem med underlivet mitt. Det hele begynte for 5 dager siden med en lett kløe. Etter at dagene gikk, utviklet kløen til smerte i underlivet, og de 2 siste dagene har jeg opplevd å ha mye utflod. Har også fått blemmer, men det tror jeg kommer fra all kløingen. Alt jeg har nevnt nå har jeg på én og samme gang. I tillegg er jeg veldig deprimert, griner hver gang jeg må på do, det er uutholdelig. Har bestilt legetime kommende torsdag ihvertfall. Klitoris er utrolig vond hele tiden nå. Hva er dette? Jeg har gjort litt research på nettet, og det kan f.eks komme av at jeg har badet i saltvann (og ferskvann) uten å dysje meg rett etter det. Har hatt kun én partner iløpet av de siste 12 mndene, og det at vi hele tiden har hatt sex uten kondom fraskriver det at en kjønnssykdom kan være forklaringen på dette, eller? Ifølge noen resepter på nettet finner vi eksakt samme symptomene vi har nevnt over, og vurderer å bestille: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1516340&c=1237&g=false&ref=search - er dette løsningen? Håper det er noen her inne som kan gi oss en detaljert forklaring på hvilke alternativer det kan være. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er nok store sannsynligheter for at det er en sopp-infeksjon, disse er desverre relativ vanlige hos kvinner. Om du har hatt flere sexpartnere og har hatt ubeskyttet sex så finnes det muligheter selvsagt for at du har kunnet fått et virus som ikke har brutt ut før nå men tvilsomt. Hvis smertene er store og du har fått byller som blør anbefaler jeg at du tar en samtale med legevakta, sannsynligvis så kan du komme inn allerede i kveld for å få ordnet opp i det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Lykke til hos legen, alt blir så bra så. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Tviler på at det er en kjønnsykdom om dere har brukt kondom. Ta det med ro Endret 25. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå