Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Satt inn oppladebare batterier i tastaturet mitt, da jeg oppdaget en liten tekst, der det sto at dette produktet ikke må brukes sammmen med oppladbare batterier ? wtf ? Hva er galt med det ? Noen meninger? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 kanskje de har for liten spenning de fleste har bare 1,3 volt istede for vanlige 1,5 volt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Men da skulle jo ikke tastaturet ha fungert i det hele tatt da? bruker oppladbare batteri nå.. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 kanskje du får kortere rekkevidde da, eller batteriene ikke varer så lenge Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg ser at det er 1,2 volt på de oppladbare og 1,5 på de vanlige. Jeg får ikke noe særlig kortere rekkevidde... Men det virker som om den teksten tar fra deg garantien vissst du bruker oppladbare batteri. Men det funker nu.. Kan jo ikke skade eller? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Ville kjøpt noen vanlige aa batterier for å være sikker, jeg. Det koster nesten ingenting uannsett, så jeg skjønner ikke vitsen med å mase etter å bruke oppladbare. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Vitsen er at det sluker strøm. Billigere å bruke oppladbare. Mye lettere. Slipper du å stresse til butikken for å få tak i batteri. Skal nu bruke oppladbart å se om der funker. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 du kan jo kjøpe deg sånne oppladbare batterier som er 1,5 volt, de selger de på clas ohlson, fant ikke de på hjemmesiden dems, men jeg vet de har de. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Vitsen er at det sluker strøm. Hæ? Jeg kjøpte mitt Logitech-tastatur for noen år siden, og har bare byttet batterier et par(!) ganger... Min erfaring er at de varer vanvittig lenge. Men det er mulig det er forskjell fra merke til merke, moren min klaget over at tastaturet/musa hun hadde på jobben før brukte så mye strøm. Litt off-topic: byttet nettopp batterier i fjernkontrollen til TV'en, de har stått i siden sommeren 2000... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 du kan jo kjøpe deg sånne oppladbare batterier som er 1,5 volt, de selger de på clas ohlson, fant ikke de på hjemmesiden dems, men jeg vet de har de. Var sist på lørdag å sjekket det, fant kun 1.2v Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Vitsen er at det sluker strøm. Hæ? Jeg kjøpte mitt Logitech-tastatur for noen år siden, og har bare byttet batterier et par(!) ganger... Min erfaring er at de varer vanvittig lenge. Men det er mulig det er forskjell fra merke til merke, moren min klaget over at tastaturet/musa hun hadde på jobben før brukte så mye strøm. Litt off-topic: byttet nettopp batterier i fjernkontrollen til TV'en, de har stått i siden sommeren 2000... Vel, det var litt overdrevet da. Det sluker jo ikke strøm slik som musa, men når jeg først bruker oppladbart på musa så må det vel gå på tastaturet også da. Så jeg vet ikke hva de mener med den advarselen, bruker oppladbart ennå, og det funker fett.. Fjernkontroller bruker ikke strøm. De kan holde i årevis. Går ikke ann å sammenligne en gang. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Vel, det var litt overdrevet da. Det sluker jo ikke strøm slik som musa, men når jeg først bruker oppladbart på musa så må det vel gå på tastaturet også da. Har brukt oppladbare på div. trådløst ( fra Logitech ) i årevis, uten plunder. Hva 'RikkyRally' driver med aner ikke jeg, men bytte et par ganger i året... Ser ingen grunn til å bruke 1.5volt, siden både optisk ( 4m ) og trådløs hjul-mus og tastatur rekker ca. 7m - forresten blir det både billigere _og_ "rensligere". Min erfaring er at tastaturet tømmer ikke batteriene skikkelig, så da setter jeg de i musa til de er tomme, for å unngå klattlading og øke levetiden. Den store skrekken med batterisaker, er at jeg mister strømmen midt i en bios flash, og ikke får kontakt med enheten igjen... *grøss* - har vært på nippet ! . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå