pierce007 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Høyskolen kom med dette tilbudet - veldig stivt etter min mening, eller??? Leasing.Info.V13.2.pdf Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Huff ja, syntes det var litt stiv pris jeg også. Den har ikke DVD-spiller, er relativt liten og har etter min mening liten hardisk. Jeg hadde nok kjøpt selv for de pengene. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Ink mva og frakt så koster denne normalt ca 7000,- hos dell. Så syntes egentlig ikke det var så galt tilbud. EDIT: Ser da kun på kjøps vs leasingpris. Ikke på bang for the bucks Endret 24. august 2010 av C-angel Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Dårlig tilbud i mine øyne - du får jo en betydelig bedre PC for i overkant av 9000NOK. Så lenge økonomien ikke er så bunnskrapt at du ikke har mulighet til å kjøpe en hel PC her og nå så er det ikke mye positivt å si om denne avtalen synes jeg. Jeg vil tro at det uansett til finnes bedre leasing avtaler om du insisterer på det fra tredjepartsleverandører. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå