spae Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har et problem med en PC som ikke vil starte, den reagerer ikke når jeg trykker på power altså. :o Ikke en eneste lyd eller tegn til liv, bortsett fra at den røde lampen på hovedkortet lyser og Power knappen blinker grønt og oransje. PC'n var tidligere en Fujitsu/Siemens, til jeg bygde om hele greiene med diverse komponenter fra andre PC'r. Den funket fint i ca 4 måneder, til dette skjedde. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det kan godt være mulig at problemet ditt ligger i powersupplyen. Lenke til kommentar
knerno Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ja, det kunne nesten høres sånn ut. Selv om det da virker litt snodig at lampene lyser..... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Neida, jeg har sett det før. 340W sjeftekk som var gåen, og det lyste i stygge farger på HK (ASUS A7V266-E). Prøv med en annen PSU. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 mest sannsynlig strømforsyningen. men har du sjekket at ledningene fra kabinettet står skikkelig i hovedkortet? disse PWR Switch ledningene. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 En venn av meg har samme problem, kjører mer eller mindre rått system på en 250w psu Etter han har slått av pcen må han vente ca 45 min før han kan slå den på igjen Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 En venn av meg har samme problem, kjører mer eller mindre rått system på en 250w psu Etter han har slått av pcen må han vente ca 45 min før han kan slå den på igjen hehe. kanskje på tide med ny Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har et problem med en PC som ikke vil starte, den reagerer ikke når jeg trykker på power altså. :o Ikke en eneste lyd eller tegn til liv, bortsett fra at den røde lampen på hovedkortet lyser og Power knappen blinker grønt og oransje. PC'n var tidligere en Fujitsu/Siemens, til jeg bygde om hele greiene med diverse komponenter fra andre PC'r. Den funket fint i ca 4 måneder, til dette skjedde. Noen som vet hva det kan være? samme hendte med meg for en uke siden . hadde dratt fra maskinen påskrudd, da jeg kom hjem var den avskrudd. litt rart tenkte jeg, så gikk jeg å la meg. neste morgen var det absolutt 0 tegn til liv. rev ut en psu fra en gammel maskin jeg hadde i kjellern og byttet den og da startet maskinen Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Han skrapte sammen penger til pc og glemte psu Nå ha rhan funnet ut at han "bare" trenger ditt, datt og ditt igjen før han kjøper psu Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Han skrapte sammen penger til pc og glemte psu Nå ha rhan funnet ut at han "bare" trenger ditt, datt og ditt igjen før han kjøper psu Hva ?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Han skrapte sammen penger til pc og glemte psu Nå ha rhan funnet ut at han "bare" trenger ditt, datt og ditt igjen før han kjøper psu Hva ?? les det i sammenheng med innleggene over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå