Gå til innhold

PC'n vil ikke starte.

Anbefalte innlegg

Har et problem med en PC som ikke vil starte, den reagerer ikke når jeg trykker på power altså. :o

Ikke en eneste lyd eller tegn til liv, bortsett fra at den røde lampen på hovedkortet lyser og Power knappen blinker grønt og oransje.

PC'n var tidligere en Fujitsu/Siemens, til jeg bygde om hele greiene med diverse komponenter fra andre PC'r. Den funket fint i ca 4 måneder, til dette skjedde.

Noen som vet hva det kan være? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et problem med en PC som ikke vil starte, den reagerer ikke når jeg trykker på power altså. :o

Ikke en eneste lyd eller tegn til liv, bortsett fra at den røde lampen på hovedkortet lyser og Power knappen blinker grønt og oransje.

PC'n var tidligere en Fujitsu/Siemens, til jeg bygde om hele greiene med diverse komponenter fra andre PC'r. Den funket fint i ca 4 måneder, til dette skjedde.

Noen som vet hva det kan være? :shrug:

samme hendte med meg for en uke siden :(. hadde dratt fra maskinen påskrudd, da jeg kom hjem var den avskrudd. litt rart tenkte jeg, så gikk jeg å la meg. neste morgen var det absolutt 0 tegn til liv. rev ut en psu fra en gammel maskin jeg hadde i kjellern og byttet den og da startet maskinen :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...