Gå til innhold

Ny bærbar 13-15 tommer ca 10000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste du kan få er uten tvil 13" Macbook Pro til 9900kr :)

Bare å spørre om du lurer på noe om mac. Har Macbook Pro 15" selv og etter at jeg kjøpte meg i fjor høst, så har 8 i klassen min kjøpt seg mac etter å ha prøvd og utforsket med min :D

Lenke til kommentar

vil også anbefale macbook pro. de oser kvalitet med sitt unibody design i aliminium. OS X er det største plusset med apples pcer. det er både bra designet å brukervennelig og raskt :-) finn deg en apple butikk, eller et sted hvor de selger de og få prøvd de. syns jeg at Dell har en del gode pc'er.

selv har jeg en dell studio xps 16 og en mac mini.. den klare favoritten av de er mac mini..

lykke til med kjøpet videre

mvh. samiboy

Lenke til kommentar

Ja men i forhold til den vanlige mac prisen i forhold til specsene så lønner det seg lite hvis du liker og spille på høyeste settings. I allefall hvis du vil ha en pc som varer en stund.

Også avgjør det jo hva han spiller også. Css, tf2 og flere andre spill på steam kan spilles uten noe crossover men de sliter med lav fps og lignende siden det er ganske nytt.

Men det hele avgjør hva Njordyboy skal bruke pcen til. Han får bedre specs på en vanlig Windows laptop mens selve skallet til macen er kvaliteten generelt noe bedre.

OS X er generelt mer brukervennlig enn Windows. Men det betyr ikke fortsatt at Windows er vanskelig og bruke eller har ekstremt mange feil.

Et par spørsmål Njordboy.

Hvor stor skal maskinen/skjermen være?

Er vekt en viktig faktor for deg?

Hvor langt er du villig til og gå over budsjett?

Edit:

Linker:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598374

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=594865

Førstnevnte linken ser lovende ut.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...