trulte10 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er det noen som kan anbefale en bærbar "gaming-pc" til ca. 6.000. Bør helst være 15" skjerm. På forhand takk. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Om du skal ha en bærbar som er bra til spilling bør du opp i litt mer enn 6000 kronasjer. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Du må nok opp i det dobbelte, omtrent, i budsjett, for å få noe som kan kalles en "gaming" laptop. Men til ditt budsjett, bør du se etter en bærbar som har et ATI Mobility Radeon HD 5650 grafikkort, eller bedre, for å få et noenlunde bra oppsett til spilling. Eller tilsvarende kort fra Nvidia, de som begynner med GTS er et bra utgangspunkt. Her har du en liste over skjermkort til bærbare, ordnet etter rang og "klasser". Den kan du bruke som et utgangspunkt for å finne et skjermkort som duger. Et kort som ligger høyt plassert i klasse 2 kan anses for å være dugende kort til en bærbar som skal brukes til spilling, men du kan ikke regne med at de skal kunne kjøre de nyeste spillene på høye oppløsninger og grafikkinnstillinger. Du bør holde deg unna kort i klasse 3 eller lavere. Endret 24. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
trulte10 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Takker for svar. Gaming-pc står i utropstegn. . Er klar over at budsjettet stiller begrensninger. Skal ikke brukes til de nyeste spillene. Det eg håpet på var å få kanskje noen konkrete anbefalinger da det er så mange å velge mellom. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) OK - denne får en god del ros, har jeg sett. Såvidt innenfor budsjettet ditt, rimelig bra hardware inni. Du finner en laang tråd i herværende forum som bare handler om denne maskinen. Endret 24. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Den hadde endel bra specs, men jeg er litt småskeptisk Packard Bell, men, for all del, kan godt hende de har blitt bedre enn de var. Lenke til kommentar
trulte10 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Takker. Trur faktisk eg går for denne . Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Ser selv på ny bærbar, og fant fram til DENNE. Noen formeninger om den? Så også på den packhard bellen, men hvordan er styrkeforholdet på skjemkortene? Edit: Håper det var greit at jeg spurte i denne tråden, ettersom vi er i samme ærend, med akkurat samme budsjett Endret 24. august 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) ^^ Er i samme kategori som Packard'en, men skjermkortet er mer tilpasset et business/kontormiljø, enn spilling. Det er flere alternativer; det er ørten tråder her som handler om samme spørsmål/budsjett/krav som trådstarter her - les! Endret 24. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ser selv på ny bærbar, og fant fram til DENNE. Noen formeninger om den? Så også på den packhard bellen, men hvordan er styrkeforholdet på skjemkortene? Edit: Håper det var greit at jeg spurte i denne tråden, ettersom vi er i samme ærend, med akkurat samme budsjett ATI HD5650 er nesten dobbelt så kraftig som Nvidia GT320. Skal nevnes at denne packard bell modellen har hatt en del maskiner som har avgitt en høyfrekvent pipelyd. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det jeg ser, som umiddelbart gjør Packard Bellen bedre enn Aceren er GPU-en og OS-et. Dersom det stemmer, det OC-Freak sier, er ikke Aceren et dårlig kjøp det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå