GullLars Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 ok, en smule mindre interresant, men fortsatt aktuelt med 2 om prisen er god. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal bruke 256GB med slik høy-ytelse lagring til... Og så har jeg jo en 80GB intel G1 og 2x Mtron 32GB (pluss 1x Mtron 32GB i stue-PC + 2x Vertex 30GB i laptop og media-PC). Ikke på en eneste av maskinene jeg har hatt de siste 5 årene har jeg brukt over 50GB på C: Lenke til kommentar
Anv Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du trenger da ikke å bruke den/dem til C: Vel, en C300 er definitivt verdt å kjøpe, størrelsen kan selvsagt diskuteres. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 3R0 C300 64GB pcmv Link Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) 2TB diskene du har er vel Deskstar og ikke Ultrastar? Jeg er fristet til å kjøpe 2 stk Crucial 128GB. Spørsmålet om jeg trenger dem når jeg har 2x80GB + 2x160GB Intel. Haff.... Ellers håpet jeg at Hitachi diskene var Ultrastar. Endret 22. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har du noen Crucial c300 128 gb igjen? Prisen på disse? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Har du noen Crucial c300 128 gb igjen? Prisen på disse? Les 1. post du, så finner du ut av det Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det står jo ingenting der om hvor mange du har igjen for salg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Det står jo ingenting der om hvor mange du har igjen for salg. Mail sendes til [email protected] for pris. Det er digitalimpuls som selger dem. Sender du en mail, så finner du fort ut om de har flere igjen Jeg vet ikkje, da jeg ikkje jobber der. Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 ser at crucial-diskene ligger på nettsiden deres dette er vell den du er ute etter, men er ikke mye billigere en på ABBO, noe som skuffer litt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 ser at crucial-diskene ligger på nettsiden deres dette er vell den du er ute etter, men er ikke mye billigere en på ABBO, noe som skuffer litt De som bor i Oslo slipper 150kr i frakt også. Siden ssdene bare er brukt lett et par uke og det er full garanti på dem, så synes jeg det er en flott pris. Det er tross alt norges billigste Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sendte epost ang. intel ssd-diskene fredag, venter i spenning . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg vurderer å kjøpe et par av Crucial diskene, men min største fartsbot noensinne satt muligens en stopper for tanken. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Den var litt sur Theo, hvor mye? (både fart og bot) Om du føler for å dele selvfølgelig. Det er irriterende lave fartsgrenser mange steder i Norge, heldigvis har vi fått 80km/t på innfartsveien her i Kragerø Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg ble tatt rett etter at 90 sone på 6-felts motorvei gikk over i 80 sone og fikk en bot på 6500,-. Sivil motorsykker med to sivikledde på. (ikke sett før). Denne 80 sonen er egentlig avleggs da den er der pga en bomstasjon som er fjernet for over 2 år siden. Endret 27. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Men det var vel ikkje 90 du lå i . Ifølge denne her (sist oppdatert juni) tilsvarer NOK 6500 mellom 25 og 30 km/t over fartsgrensen. Endret 27. september 2010 av Hårek Fjernet sitat (unødig, og ønske fra den siterte) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg kjenner regelverket og kjørte ikke særlig fortere enn trafikken rundt meg Sakket ikke fort nok av når det ble 80 sone ergo ble det dyrt. Nordmenn ligger rundt 15-20km/t over fartsgrensa på motorveien til enhver tid (jeg kjører 40.000km i året), jeg hadde noen få km/t over det igjen (og andre) på en 6-felts motorvei. Man kan jo spøke med at det kunne lønnet seg å bedrevet eldrevold og stjålet trygd for å betale trafikkbøter. Da får man jo ikke rare straffen, om noe. Evt. lemleste folk på åpen gate og begå ran i dagslys. Etter min mening er det en merkelig skjevhet i hva slags "kriminalitet" det settes ressurser til å bekjempe her i landet. (Vennligst ikke siter innlegg unødvendig, de blir fjernet av moderator). En annen raritet nordmenn må lære seg er at venstrefeltene på motorveien ikke er "krabbefeltet". Dansker forstår dette men merkelig nok ikke nordmenn. Her ligger vi i kø til venstre og kjører generelt obstruerende. Forbikjøringer i Norge er nesten uansett livsfarlig da vedkommende oftest forsøker å hindre deg i å komme forbi om han så nesten presser deg i grøfta eller autovernet. Det er en merkelig bilkultur på enkelte områder her til lands . Mitt ønske er at alle må ta ny praktisk føreprøve hvert 10. år og et teoretisk oppdateringskurs. Trafikksikkerhet i fokus? Then make this happen. Endret 27. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Auda! Skulle dette ha passet inn i tråden måtte du ha kjørt mye fortere, kanskje helst på autobahn Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Beklager, det var tåpelig av meg. For å skifte over i riktig fil røk eg sjølv på en saftig regning i går - 160 GB Intel SSD på veg i posten. Ser fram til å leke litt med g/h-øye hastigheter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 I det minste godt brukte penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå