-Léon- Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Hei Usikker på om dette er rett del av forumet å poste mitt spm, men en moderator får vel bare flytte tråden. Trenger man vognkorte når man skal få en bil omregistrert på meg? Jeg har vært innom biltilsynet men hun ga meg bare et defuset svar og jeg ble egentlig ikke noe klokere. Jeg fikk det jeg trengte for å betale omregistreringen, giro. Skal jeg bare gå til en bank og få den betalt så tilbake til biltilsynet og få en midligtidig vognkort? Salgsmelding og del 2 er levert allerede av selger, jeg er kjøper. Jeg spør siden imorgen så VIL jeg ha bilen min og vil at det skal gå så smertefritt som mulig og må reise et stykke for å få alt til å klaffe. Må få bilen omregistrert på meg før han som jeg kjøper bilen ifra skal få pengene. Er betingelsen til NAF, de jeg har lånt penger av. At selger ikke får pengene før bilen er omregistrert på meg. Wow, dette ble et rotete innlegg. Endret 25. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så lenge del 2 er levert er det bare å betale omregistreringen. Du betaler omregistreringen (husk kvittering!) på posten / i en bank, drar til biltilsynet og viser kvitteringen så blir den omregistrert. Da er det bare å sende inn det midlertidige vognkortet til banken så får selger pengene sine. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Takk skal du ha. Var det jeg håpet på stemte. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Takk skal du ha. Var det jeg håpet på stemte. Bare hyggelig. Hva slags bil har du kjøpt? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) 2005 BMW 320i Klikk på bildet for å komme til finn.no siden Hvis alt går som planlagt får jeg hentet den idag. Endret 25. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Gratulerer! Kjøpte selv 3-serie for litt siden, er ekstremt fornøyd så langt. Tips til noe du bør kjøpe: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-BLACKLINE-Series-M3-BLACK-LINE-TAIL-LIGHTS-E90-330i-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ160468310049QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Kjøpt samme til min, blir en helt annen bil å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå