Gjest viltillege Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei, jeg er en gutt på 18 år som ikke har vært til lege på årevis, nå har jeg et problem jeg vil bli kvitt, intens kløe i underlivet... har ikke hatt mot til å gjøre noe med dette tidligere, men nå har det begynt å påvirke nattesøvnen på det groveste. det jeg lurer på er, må jeg bestille time? og hvor mye vil dette koste meg? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Kontakt fastlegen din,det er det beste.Timepriser og lignende vil du finne på legekontoret. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du kan ta deg en titt her http://www.doktoronline.no/qa/forum/19/qa2824862.html?s=doc.nav2 Men det beste hadde vært å fått en time hos legen slik at du vet sikkert hva problemet er og hvordan du skal bli kvitt det. Ja du må ringe til nærmeste legekontor og bestille time. De gangene jeg har vært hos legen har jeg betalt rundt 200 - 300 kr. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Og husk - legene ser alt mulig, man bør ikke være flau for å gå med reelle problemer til en lege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå