ftbllftbll Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er 20 år og har studiekompetanse og førstegangstjeneste. Er ute etter en heltidsjobb nå. Har lyst til å jobbe i sportbutikker fordi jeg intereserer meg for det. Problemet er at det ikke er så lett å få jobb. Har søkt på noen stillinger på finn.no men er vel tusen andre som søker på disse. Det er vel bedre å ta en søknadsrunde og gå fra butikk til butikk og levere søknad og cv. Men når jeg kommer til butikken, skal jeg da spørre etter daglig leder eller bare be de i kasse legge den i posten hans. Er bra å vise ansiktet sitt, men hva med hvis daglig leder sier at de ikke trenger bemanning? Hva gjør jeg da? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er 20 år og har studiekompetanse og førstegangstjeneste. Er ute etter en heltidsjobb nå. Har lyst til å jobbe i sportbutikker fordi jeg intereserer meg for det. Problemet er at det ikke er så lett å få jobb. Har søkt på noen stillinger på finn.no men er vel tusen andre som søker på disse. Det er vel bedre å ta en søknadsrunde og gå fra butikk til butikk og levere søknad og cv. Men når jeg kommer til butikken, skal jeg da spørre etter daglig leder eller bare be de i kasse legge den i posten hans. Er bra å vise ansiktet sitt, men hva med hvis daglig leder sier at de ikke trenger bemanning? Hva gjør jeg da? Tusen takk for svar Er enig at det å vise ansikt er bra, så jeg ville helt klart ha spurt etter en eller annen form for "sjef" og levert søknaden personlig. Da kan du snakke litt om deg selv også og han/hun vil få et bedere intrykk av hvem du er. Om de sier de ikke trenger bemanning (noe veldig mange vil si) så tar du det med et smil og sier "okei! men hvis dere trenger noen i fremtiden så har dere kontaktinfoen min her!" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har selv erfaring med at det kan være vanskelig å få seg jobb i stillinger som ligger utlyst på f.eks Finn.no. Én stilling på Elkjøp mener jeg hadde 170 søkere. Det beste vil nok helt klart være å møte opp personlig. Vis sjefen at du er en ordentlig kar, så tar de kontakt ved behov. Det er sikkert mange som setter pris på å komme seg unna annonse, intervjurunder, søknader osv. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fuckings vanselig å få jobb. SNart ett års fail her vertfall Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det enkleste er å få jobb gjennom noen du kjenner, gjennom nettverk. Jeg har ingen erfaring med finn.no eller andre steder hvor jobber utlyses, men det ser ut som det er få jobber og mange søkere. Mine (to) jobber har jeg fått gjennom venner av min far. Jeg anbefaler deg å undersøke hvilke muligheter du har gjennom familie, venner, venners venner eller andre bekjente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå