Noen123 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) No offence, bare min mening! Norsk fordypning - utlendingene, taperne Engelsk fordypning - har ikke dette på min skole, men ble faktisk frarådet å velge dette av min gamle lærer hvis det var en valgmulighet Spansk - Greit nok, men litt kjedelig EDIT: Arbeidsliv høres gøy ut, noen jeg kjenner som har det og de liker det! Endret 15. november 2010 av Noen123 Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Mente bare at det kan bli vanskelig med 4 språk i tilegg til nynorsk som blir det 5 "spåket" mitt. Btw: Skjønner ikke vitsen med nynorsk..har brukbar karakter i faget, men skjønner fortsatt ikke vitsen.. Endret 15. november 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Uferdig innlegg, slett Endret 20. november 2010 av Noen123 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 I stedet for nynorsk ja, men også tysk (som jeg har som fremmedspråk)? Du tar ikke morsmålseksamen i stedet for sidemål, du slipper sidemål fordi norsk ikke er morsmålet ditt ... Jeg mente naturligvis i stedet for tysk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå