Gå til innhold

Billig NAS med Rss til torrent?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en billig NAS med plass til minst to disker.

Den må støtte mulighet for automatisk nedlastning av torrent via rss, samt ha mulighet for ftp server.

I tillegg bør den være stillegående.

Om den er treg til overføring av filer spiller ingen rolle så lenge den er stabil og klarer å overføre data raskt nok til å kunne se blueray filmer streamet fra NAS via stuepcen.

Kan noen komme med noen gode forslag som dekker disse behov?

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en GUI til denne boksen så noe kommandlinje skal ikke være nødvendig. Flere NAS bokser har begrensninger på disk modeller så du bør sjekke om de diskene du planlegger å bruke er kompatible med NASet du kjøper.

Jeg har ikke noe erfaring med denne boksen så jeg kan ikke svare for oppsett etc, men Smallnetbuilder har en omfattende test som sikkert vil gi deg noen svar.

Jeg sitter selv på en Netgear ReadyNAS DUO 2x1,5Tb boks som jeg er storførnøyd med. Den har litt lav overføringshastighet hvis den ikke er tilkoblet en UPS men det er bare et irritasjonsmoment når man setter opp boksen og overfører media til den, ved streaming og normal bruk så funker det helt fint.

Lenke til kommentar

Det er en GUI til denne boksen så noe kommandlinje skal ikke være nødvendig. Flere NAS bokser har begrensninger på disk modeller så du bør sjekke om de diskene du planlegger å bruke er kompatible med NASet du kjøper.

Jeg har ikke noe erfaring med denne boksen så jeg kan ikke svare for oppsett etc, men Smallnetbuilder har en omfattende test som sikkert vil gi deg noen svar.

Jeg sitter selv på en Netgear ReadyNAS DUO 2x1,5Tb boks som jeg er storførnøyd med. Den har litt lav overføringshastighet hvis den ikke er tilkoblet en UPS men det er bare et irritasjonsmoment når man setter opp boksen og overfører media til den, ved streaming og normal bruk så funker det helt fint.

Kan du legge til torrent via rss og squeezebox på den som du har?

Ser at på D-link så må jeg til med uoriginal firmware, og derfor må ting gjøres via kommandolinje slik jeg leser meg frem til det.

Torrent skjer via Transmission og Automatic for rss, så jeg er veldig usikker på hvor vanskelig dette vil bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...