vosterer Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Noen som vet om det er mulig å tvinge spotify til å lagre offline sanger på det eksterne SD-kortet? Eller vil det kun være mulig etter at froyo lar meg installere selve spotify app'en på sd-kortet? Er litt skuffet over at jeg ikke får lagret spillelistene mine offline selv med 16gb minnekort... Endret 24. august 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
smlXL Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har akkurat samme problem og det er veldig irriterende at det er slik på en så bra telefon ellers. Jeg har prøvd å finne en løsning i en måned men finger ingen svar. Får vente på Froyo eller installere beta :/ Lenke til kommentar
StureG Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 vosterer skrev (På 24.8.2010 den 13.52): Noen som vet om det er mulig å tvinge spotify til å lagre offline sanger på det eksterne SD-kortet? Eller vil det kun være mulig etter at froyo lar meg installere selve spotify app'en på sd-kortet? Er litt skuffet over at jeg ikke får lagret spillelistene mine offline selv med 16gb minnekort... Den lagrer da offline sanger på SD kortet ??? bare sett playlistene til å være tilgjengelig i offline modus så laster den ned den. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 I utgangspunktet så er det ikke mulig å cache spillelister NOE annet sted enn på minnekortet... Dere som mener at Spotify lagrer cachen sin internt, har dere Samsung Galaxy S? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har Galaxy S, ja, og jeg sliter med det samme: Det er ikke mulig å velge hvilket kort man skal lagre offline-musikken på. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det stemmer... det er fordi minnekortet blir montert i en egen mappe, og slik jeg ser det har ikke Android OS noen API for å sjekke at det er montert både et internt minneområde og minnekort. Dette vil antakeligvis komme i senere versjoner, men det kommer ikke til å hjelpe uten at Samsung forandrer på måten de gjør det på. Det er allerede sendt forespørsel til Spotify, men jo flere som melder om problemet, jo lettere er det å få attention regner jeg med. Link til Spotify tråd. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå