Gå til innhold

[Android] Mulig å tvinge Spotify til å cache på eksternt SD-kort?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å tvinge spotify til å lagre offline sanger på det eksterne SD-kortet?

Eller vil det kun være mulig etter at froyo lar meg installere selve spotify app'en på sd-kortet?

Er litt skuffet over at jeg ikke får lagret spillelistene mine offline selv med 16gb minnekort...

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  vosterer skrev (På 24.8.2010 den 13.52):

Noen som vet om det er mulig å tvinge spotify til å lagre offline sanger på det eksterne SD-kortet?

Eller vil det kun være mulig etter at froyo lar meg installere selve spotify app'en på sd-kortet?

Er litt skuffet over at jeg ikke får lagret spillelistene mine offline selv med 16gb minnekort...

Den lagrer da offline sanger på SD kortet ??? bare sett playlistene til å være tilgjengelig i offline modus så laster den ned den.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det stemmer... det er fordi minnekortet blir montert i en egen mappe, og slik jeg ser det har ikke Android OS noen API for å sjekke at det er montert både et internt minneområde og minnekort. Dette vil antakeligvis komme i senere versjoner, men det kommer ikke til å hjelpe uten at Samsung forandrer på måten de gjør det på. Det er allerede sendt forespørsel til Spotify, men jo flere som melder om problemet, jo lettere er det å få attention regner jeg med. Link til Spotify tråd.

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...