Yawa Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) heisann Jeg lurer på hvordan dette gjøres: web-designers Altså flytingen av elementene på akkurat den måten. Kan dette gjøres med ren CSS, eller er det noe JavaScript også her? Når jeg prøver får jeg et problem. At elementer, på nye linjer/rader, ikke legger seg tett opptil overstående element, men på linje med det "dypeste"/største elementet fra overstående rad/linje. Altså at jeg får et stygt gap - Se vedlagt bilde. Noen forslag til løsning? Endret 25. august 2010 av Yawa Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg drev å tukla med det samme for ikke så lenge siden. Du må bruke javascript for å få det til ja. jquery masonry er stikkordet her. http://desandro.com/resources/jquery-masonry/ Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) takk takk for tilbakemelding. men før jeg går i gang å tester og feiler så lurte jeg på en smal sak. Hvordan er det få dette til å snakke med php og database. Altså, all min infor ligger i database - og vanligvis benytter jeg while-loop for å hente ut hvert element. Noen tips der, eller en plass jeg kan lese meg til dette? WHOHO!!!! Der fikk jeg det til - lett som bare det jo... Takker for tipset... Endret 25. august 2010 av Yawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå