Gå til innhold

5.0multipli. isteden for 13.0 koffor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Is there another way around? jeg vil ikke bruke skalpell på den, hvem har gaddet å lage det til så uproffesjonelt da.. herregud, drive å skjære her og der.. NEI ser ut til at jeg får kjøre den på den glohette hastigheten 3200+.. men jeg vil ha 3000+..

Det er ingenting som er laget uproffesjonelt. Problemet er bare det at du ikke har et hovedkort som er spesielt godt egnet for overklokking.

Lenke til kommentar

Ah... er det derfor.. men første gang jeg satt i prosessoren gikk den glatt til 3000+ uten å øke volten og med en igloo silent breeze.. nå har jeg AERO7+ og kjører den på 2800+ fordi jeg vil ikke klokke rammen bare fordi jeg skal ha den på 3200+. Men, ahh.. irriterende greier må jeg si. Rart at den går til 3200+ og ikke 3000+ da men.. :-?

Lenke til kommentar
Om du ikke har anelse om hva L3 broene er, er det kanskje ikke så altfor trygt å fikle med skalpell på prosessoren...

Men ingen kan nekte degå prøve.. OBS! Garanti...

Hvem har sagt at man trenger skalpell? Iallefall så kunne den personen ha trengt og vite at man kan kutte broer med et 9V bateri eller 5V ifra PSU.

Jeg har åpnet broer på min XP1700 med 5V ifra PSU. Kommer en liten gnist og en liten lyd ,men sålenge det virker er jo den teknikken genial.

Lenke til kommentar
Jeg har vel flasha den til den nyeste på a7n8x deluxe er ikke så sikker

det er mest sannsynlig 1005. jeg bruker uber bios 1005 me s-ata og der i biosen kan en velge 13, og der står ikke noe om 5.

men når jeg prøvde 13 fungerte den som 5. så da vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...