Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei, lurer på om denne er laget i aluminium. Det står i spesifikasjonene at fargen på den er børstet aluminium. Betyr det at den er laget i aluminium eller bare at fargen på den er noe lignende aluminium-farge ? Takk http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=598589&view=detailed#ProductTabs Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Ifølge HP selv, ja: ● Design that shines The HP Pavilion dv6 will complement your personal style everywhere you go. It features a sleek and durable aluminum chassis with engraved illustration and rich, saturated colour options. Endret 24. august 2010 av MrLee Lenke til kommentar
DandyAndy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Riktig som Mr Lee sier, denne har alu.chassis. Men vær obs på pekeplaten som har fått stryk mange steder, både på denne modell og flere andre HP modeller med alu.finish. Mitt råd er at du bør teste den skikkelig før kjøp. Personlig synes jeg pekeplaten var helt ubrukelig. Lenke til kommentar
danwall'd Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei, jeg har selv denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/PADV63011SO/hp-pavilion-dv6-3011so som jeg kjøpte for 1 uke siden, og er så langt veldig fornøyd med den. Har ikke hatt noe problem med pekeplaten, som andre nevner. Og den er av aluminium ja, god bærbar med litt "macbook-look" stil. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er vel snakk om et tynt lag aluminium ovenpå et standard plastikk chassis, og ikke et aluminium chassis som sådan, slik som man finner i MacBook Pro. Alienware har noe lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Okey, takk for svar, hadde selv håpet at det var aluminium. Når det gjelder pekeplaten så forventer jeg ikke så mye mer av HP. Har hatt HP mange ganger før og har alltid syntes pekeplatene var dårlige. Men jeg bruker datamus uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå