erlendo89 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Min er så bra at den ligger ikke på listen en gang I en svensk undersøkelse som ble lagt ut på VG for noen år siden, Var det vel også Corolla på topp tror jeg det var. Men da delte den førsteplass med både Mitsubishi Galant og Audi A4. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Min Mazda 3 ligger ganske langt nede på lista. Det er bare en liste, trenger ikke bety allverden. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 La oss nå konkludere med at japanske biler har høyest driftsikkerhet gjennomsnittlig i forhold til andre land og ikke bilmerker. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøreglede lar seg dessverre ikke måle. I så fall antar jeg at vi hadde sett den samme listen, bare i omvendt rekkefølge. 1 Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøreglede lar seg dessverre ikke måle. I så fall antar jeg at vi hadde sett den samme listen, bare i omvendt rekkefølge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøreglede lar seg dessverre ikke måle. I så fall antar jeg at vi hadde sett den samme listen, bare i omvendt rekkefølge. 1+ for den ja! :-) Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøreglede lar seg dessverre ikke måle. I så fall antar jeg at vi hadde sett den samme listen, bare i omvendt rekkefølge. Jeg vil ikke akkurat kalle det glede å måtte dra innom verksted oftere enn man fyller opp tanken, men skjønner hva du mener ja. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Civic sjette:) liker. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg føler sånne lister fort blir litt "pappaen min er sterkere enn pappaen din" når de skal diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå