Samuro Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Et reisebyrå sendte meg en ferdigutfylt visumsøknad (navn og personalia fra en annen person) i stedet for et blankt et, og jeg lurer da på hvor alvorlig dette egentlig er? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 kan jeg spørre om hvilket land du skal til siden du bruker et reisebryå for og få visum? Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Bor langt unna Oslo, og skal til Russland, Kina og Mongolia - og da forenkler et reisebyrå saken en del Lenke til kommentar
William_S Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Til trådens tema: Jeg synes du burde ringe reisebyrået snarest og opplyse om dette også høre hva de sier. Det er ikke meninga at du skal sitte på en annen persons visumsøknad. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så er det å håpe at reisebyrået ikke sender din søknad til en mindre pålitelig person... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ta kontakt med datatilsynet. Slikt skal ikke foregå. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ta kontakt med datatilsynet. Slikt skal ikke foregå. Du synes ikke du overreagerer litt her? Her er det jo tydeligvis menneskelig feil inni bildet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, synes over hodet ikke jeg reagerer. Datatilsynet burde kobles inn slik at de kan gjennomgå rutinene til selskapet. Ja, kan være at de har gode rutiner og at dette er en glipp som "aldri" skjer ellers, men det er greit å få vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå