Gjest gutt_18 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 treffer tilfeldig på en jente jeg har rotet med, ganske ofte nå pga av jobb. prøver å smile men det kommer halvveis fram og motsatt. noen som har erfaringer med dette og kan hjelpe meg og bare gjøre noe lættis ut av situasjonen. noe jeg kunne skrevet på facebook. ett eller annet jeg kunne sagt osv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hva er problemet egentlig? Lenke til kommentar
Gjest gutt_18 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 at det blir kleint og rart, og bare prøve å snu hele situasjonen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du kan jo bare være litt mer selvsikker. I hvertfall fake det, selv om du ikke er det. Hjelper veldig mye. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hva med å vitse om god selvtillit? Jeg har erfart mye suksess med det. Jeg vant hjertet til en jente ved å treffe venninna hennes på byen, som tilfeldigvis var en kollega av meg. Hun sa til vennene sine: "Dette er Arinomi, han som jeg har snakket om!". Da slo jeg til med en "Ja, jeg er han kjekke kompisen med den store tissen!". Og da var det gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå