Thanatos Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hei! Kom akkurat hjem fra et LAN. På LANet streika CD-rommen. Det var veldig kjipt for da fikk jeg ikke vært med i Starcraft turneringa! Men uansett, den funker ikke. Har prøvd med alle slags CD'er. Ingen funka. Maskina reagerer ikke til at jeg setter i no. På enhetsbehandling står det at enheten fungerer som den skal, noe som den ikke gjør.. Den lager også rare lyder når jeg starter maskina. Er det noen her som har noen tips? PS: Det er en HP CD-writer PLUS 9100 series. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 En ny CD-ROM koster fra kr 162,-, så du trenger ikke være så alfor lei deg. Det er mulig at et av tannhjulene har gått i stykker, da er det ingen vei tilbake: Kjøp en ny og raskere en. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Det er en CD-brenner og jeg bør ha en nå snart. Har bare den i maskina også. Hadde derfor vært fint med en nå. (pga spill og film..,) Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har du tukla inne i maskinen i mellom tiden? Hvis ikke, og cdspilleren bråker så har´n gjort sitt tenker jeg. Hvis ikke den er en løs del av en plastikk-dings som lager ugang for deg. Du får en ny en for slikk og ingenting these days.... så løp og kjøp!! Lykke til!! Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kan være problem med ASPI http://www.users.bigpond.net.au/portmac/pr...e/Aspicheck.zip http://www.users.bigpond.net.au/portmac/pr...ivate/Faspi.zip http://www.adaptec.com/worldwide/support/d...y=aspi_v471.exe Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 tukla inni maskinen? nei nei nei. Har bare brukt den som lagringsplass for drikke, cd'er og penner... ehhe. Men det skal ikke skade cd-rommen... Vel vel... Har en ny Samsung DVD liggende som skal i ei ny maskin men jeg trenger den ikke enda... Får vel kjøpe ny da... Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Eg var på lan-party ein gong. Lånte ein cd med ein fyr som eg skulle brenne (C & C Tiberian Sun), satte den inn i cdromen og satte igang brenninga. Plutselig slutta maskina å reagere (nesten i alle fall), alt tok vannvittig lang tid. Men brenninga slutta. Fikk skrutt av maskina og kobla frå cdromen, og då virka alt bra igjen. Men eg fekk ikkje opp cdromen slik at eg fikk gi tilbake cden. Etter endt lan-party gikk eg til butikken der den var kjøpt for å få ny på garantien. Dei opna den opp og fann ut at cden hadde eksplodert inni cdromen (utruleg stilig, de var tusenvis av små bitar inni, og alt var øydelagt. Vart ei dyr affære, måtte jo erstatte spelet for stakkaren som eigde det, pluss at eg ikkje fikk ny cdrom på garantien fordi det var cden sin feil. Alt i alt fantastisk opplevelse, sånn i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå