balder Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Minn sønn han ønsker å ha eit Call of Duty spill som han kan gå inn på internett å spille. No finnes det fleire Call of Duty, men eg har sett på desse Call of Duty 4 Modern Warefare til 14,99 pund på play.com Call of Duty Modern Warefare 2 som eg kan kjøpe brukt av ein som har kjøpt spillet i USA til kr. 226,- Er det bakdel å kjøpe fra utlandet? Så ser eg at det allers nyaste som kommer 9. november kan eg få for kr. 399,- på Lefdal.com Nokon påstår at Call of Duty 4 Modern Warefare er ein av dei beste i denne serien så kanskje eg bør gå for det billigaste alternative og kjøpe det aller nyaste 9. november. Dere som er ekspert kva hadde dere kjøpt? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Call Of Duty 4 er UTEN TVIL det beste cod så langt. Call Of Duty 6 har mest spillere, og jeg er sikker på at sønnen din kjenner/vet om noen som spiller det. Personlig liker jeg ikke dette spillet, men folk er forskjellige Call Of Duty 7 har jeg egentlig ingen formening om Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 COD 4 er MW 1 ikke sant? og da er MW2 = COD 5? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, det blir CoD 6, World At War var i mellom. Du bør spille CoD 4, som har seriens desidert beste historie, og CoD 6, som flest spiller. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 COD4: Modern Warfare COD5: World at War COD6: Modern Warfare 2 "Fordi Treyarch og IW bytter på eller byttET på å lage spill annen-hvert-år." Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 kjøp modern warfare 1 og 2. Om han skal spille online bør han kjøpe modern warfare 2, da det er klart flest som spiller det online. Men ikke kjøp fra USA, da xbox har regionsperre på spillene sine. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 DEt vil gå dårlig så lenge du kjøper spillet utenom fra skandinavia. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er tull og tøys. Fra Europa tenker jeg vi sier. England f.eks funker knall, og det er masse billige spill å kjøpe derfra. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det stemmer det. Spillene til Xbox er regionsbaserte, men da til verdensdeler, iirc. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvis du ikke kjøper spillet i Skandinavia, så sies det at du vil få en helt for j****** ping. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er nok bare et rykte. Tviler på at det har noe å si. Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 MW2 kan jo egentlig ikke kalles Cod6, det er nummer 6 i serien ja, men det er en oppfølger til Call of Duty 4, Modern Warfare, derfor Modern Warare 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå