RBW Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Asus kommer nå med en alt-i-ett-maskin som leveres i fire ulike konfigurasjoner. Les mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvorfor får AMD så dårligere løsninger i forhold til Intel? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Bare jeg som syns prisene var stive? mtp hva du får.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvorfor får AMD så dårligere løsninger i forhold til Intel? Sikkert fordi det skal være det «billige» alternativet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ser ikke helt hvorfor de prisene er satt. Du kan jo få alt innholdet og en skjerm for mye mindre på andre steder. Ikke særlig god hardware heller. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg er også imponert over at det ikke er en overskrift der det står "Imac[sic]-killer fra Asus" eller noe. Forøvrig hadde det vært greit å vite mer om spesifikasjoner. 1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 @the_ruthless: HW.no er ikke så ille som iTavisen.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 @the_ruthless: HW.no er ikke så ille som iTavisen.. Enig, glad ikke HW må vri alle sine nyheter til å få presset inn litt Apple reklame. Ble utestengt i 1 måned hos dem da jeg nevnte det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Litt i overkant stiv pris, med tanke på hva man får, synes jeg. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Prisen kan komme av at de skal tross alt presse alt dette inn i en tynn liten boks, uten at jeg veit dimensjonene så ser den liten ut og alt som skal være lite som det skal dyttes mye saker og ting inni koster mer en store ting som det er bedre plass i. Men det er nå ingenting jeg ville satset på personlig, gøy å ha å vise frem sikkert, men ikke noe for meg, kansje den dagen jeg slutter å spille å bare skal lese på vg.no, e-post og betale regninger, men de dagene er enda ikke kommet. Endret 24. august 2010 av meg0709 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Om man skal ha noe, fordi det er smått, er det mye mer praktisk med en bærbar pc. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg aner ikke formålet med en slik maskin. Men alt som er lite, da under en viss grense blir dyrere enn en større ting pga ting må tilpasses mer og man må være mer nøye med ditt og datt om man trykker ting inn i små kabinetter/steder etc etc. Må jo også ta mer høyde for tilpasset kjøling etc etc, mye som må passes på når ting blir mindre og mindre og er nok derfor prisen er som den der. Endret 24. august 2010 av meg0709 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er jo helt ubrukelig, igrunn. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 "An optional optical touchscreen lets users easily zoom in and out or rotate images, or scroll through webpages. " Tja.. da begynner det jo å bli interessant. Med mindre prisen sprettet i været, da. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Altså, bruksområdet må jo være kontorer og skoler der man ikke trenger allverdens ytelse ooog det er mer interessant at den faktisk alltid står i ro på bordet. Åpenbart spiller man ikke de siste FPS'ene på noe sånt som dette uansett. Så jeg syns det er en interessant maskin. Man slipper boks på gulvet, og den er interessant alle de stedene en tynnklient blir litt for puslete. Touchscreen-hysteriet klarer jeg å styre meg for, dog. Ingen ville ha det på nittitallet, og hvorfor det nå er mer interessant med dårlig ergonomi og fingermerker over hele skjermflata... bare skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Hvorfor skrive "med full HD"? Hvorfor ikke skrive "med lavere oppløsning enn de fleste andre PC-skjermer av denne størrelsen, men med HD skrevet i store typer på boksen, så det gjør ikke noe"? Endret 24. august 2010 av bolt 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) "Full HD" på en "24 tommer" er en nedgradering i forhold til det som er/har vært normen på PC skjermer. Full HD er 1920x1080. WUXGA, som var mest vanlig på 24'' før HD tullet kom inn i bildet, er på 1920x1200. Altså er "Full HD" en nedgradering. Dessverre innser ikke de store massene dette og "Full HD" selger bedre ettersom det er noe de kjenner igjen fra TVen som jo har blitt så meget mye bedre siden SD dagene. Det er altså markedsføringsjippo som faktisk går ut over oss som vet bedre ettersom produsentene kutter i utvalget av "skikkelige" skjermer til fordel for dem som selger bedre p.g.a. tull. Endret 24. august 2010 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Men hvor står det at den skal ha Full HD? Edit: Nvm, var visst jeg som hadde lest litt slurvete. Endret 25. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå