vikingkylling Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hehe, skjønner jo det. Men det er bare et salgstriks for late folk. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvis de kødder til Neverwinter serien blir jeg mildt sagt skuffet. De spillene der er episke. 5 klasser har jeg ingenting imot, særlig hvis spillemåten blir helt annerledes. Var jo en shitload av klasser i Nvn2 men måten man endte opp å spille på var veldig lik på mange av de. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skjønner ikke hvorfor folk ikke likte NWN2, synes original-campaignen var helt hinsides bra jeg. Skjønner dog at folk savner Hoardes of the Underdark til NWN som var episk. Dragon Age derimot er en skam for rollespillsjangeren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg storkoste meg med NWN 1, og jeg syns NWN 2 var "godt nok". Dragon Age ble jeg forelsket i. Heldigvis er smak personlig, og da blir det litt dumt å bastant påstå at "det er en skam". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Og der var vi igang med å diskutere NWN igjen. Hvordan kan de kødde til NWN-serien når dette er et helt annet spill som ikke har noe med den serien å gjøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg bare nevnte det siden han over trakk det frem. Som nevnt tidligere, jeg ser ikke vitsen med et spill som dette, da DDO allerede oppfyller DnD-ønsket til mange spillere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Så vi trenger ikke en Baldur's Gate 3 heller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kan ikke helt sammenlignes, da DDO er et aktivt MMO-spill som fortsatt får nye oppdateringer og innhold, mens Baldur's Gate 2 er et single player spill uten noen form for oppdateringer på flerfoldige år. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Heldigvis er smak personlig, og da blir det litt dumt å bastant påstå at "det er en skam". Ok, jeg skal innrømme at den var litt enkel. Jeg kan si at for meg var Dragon Age en frustrerende opplevelse. Synes det var mye "ståhei" og lite innhold. Kunstig store områder med endeløse antall fiender, mye "Rinse&Repeat". Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hvis det stemmer at dette er basert på D&D4 datt entusiasmen min rett i kjelleren. D&D4 var så elendig at jeg ga alle regelbøkene bort etter at jeg kjøpte dem, og gikk prompte tilbake til v3.5. WotC har analvoldtatt D&D på samme måte som Spielberg og Lucas gjorde det med Indiana Jones. Bah! Vet ikke om jeg har tipset deg om det før, men om du hatet D&D 4th ed. prøv Pathfinder RPG av Paizo. Det er D&D3.5+ for å si det slik. Eller som 4th Edition burde ha vært Ontopic: Dette høres så absolutt "arcade" ut i utgangspunktet. Diablo mer enn NWN, for å si det slik. Trenger ikke være negativt, så lenge man ikke har forventninger om at det skal være noe annet. Endret 27. august 2010 av MrLee Lenke til kommentar
steeler Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Dragon Age derimot er en skam for rollespillsjangeren. Kan du utdype dette er du snill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg