EinarEriksen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ryktene vil det til at N9 får fire tommers skjerm og 64 GB internminne. Les mer Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Men Nokia presterer å fortsette å produsere telefoner som ser ut som reale gubbetelefoner. Når skal de gjøre radikale endringer i utseendet som gjør at det ser ut som den er av høyere kvalitet, samt at den ikke ser ut som noe fra 90 tallet? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvorfor "smørbrødliste" ? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis dere hadde fulgt med litt så hadde dere fått med dere at n9 ikke vil få samme kamera som n8. Mest sansynlig blir det et 5 megapixlers. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 har denne samme brukersnitt som n8? Har prøvd n8 prototype og må si at jeg ikke var veldig imponert. Alt for mye rot i startskjermen, altså typisk nokia. Touchen fungerte derimot veldig bra på denne i forhold til de litt eldre Nokia touch telefonene. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Designet er ikke endelig. N9 kjører Meego: Lenke til kommentar
handyandy93 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Blæh! Gidder ikke ha den om den ikke skal ha Moorestown-prosessor.. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Den største feilen til Nokia er at de holder hardt på Symbian. Ville aldri vurdert den bare pga oset... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Men Nokia presterer å fortsette å produsere telefoner som ser ut som reale gubbetelefoner. Når skal de gjøre radikale endringer i utseendet som gjør at det ser ut som den er av høyere kvalitet, samt at den ikke ser ut som noe fra 90 tallet? N9 designet blir ofte sammenlignet med iBook Pro, og Apple får da mye skryt for design? Den største feilen til Nokia er at de holder hardt på Symbian. Ville aldri vurdert den bare pga oset... Som det ble nevt to poster over, så kjører den MeeGo. Endret 24. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mest spennende Nokia- telefon på en stund må jeg si. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Men Nokia presterer å fortsette å produsere telefoner som ser ut som reale gubbetelefoner. Når skal de gjøre radikale endringer i utseendet som gjør at det ser ut som den er av høyere kvalitet, samt at den ikke ser ut som noe fra 90 tallet? N9 designet blir ofte sammenlignet med iBook Pro, og Apple får da mye skryt for design? Den største feilen til Nokia er at de holder hardt på Symbian. Ville aldri vurdert den bare pga oset... Som det ble nevt to poster over, så kjører den MeeGo. Om noen sier at det ligner på en ibook pro, så betyr ikke det automatisk at den ser bra ut. Designet er kjedelig og ser ikke ut som den oser av kvalitet akkurat. Dette er selvfølgelig min mening, så får andre vurdere det på sin måte Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Håper de begynner å satse litt hardt på MeeGo ;D Maemo funker som bare juling. Er så deilig å kunne integrere programmer skikkelig inn i ui, endre på systemet, bricke telefonen og flashe den på nytt Gleder meg til MeeGo kommer til N900 Endret 24. august 2010 av MongoMan Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 * Om noen sier at det ligner på en ibook pro, så betyr ikke det automatisk at den ser bra ut. Designet er kjedelig og ser ikke ut som den oser av kvalitet akkurat. Dette er selvfølgelig min mening, så får andre vurdere det på sin måte Så sant, så sant, var bare en observasjon. Har selv ikke klart og bestemme meg om jeg liker designet eller ikke. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Håper denne telefonen fra Nokia virkelig gjør et stort løft og at mye endrer seg til den endelige telefonen. De trenger det ettersom de ligger milevis bak HTC, Samsung, SE og apple. Det i både design, brukervennlighet og kvalitet. Kan også nevne at noen ganger er det vanskelig å se hvilken gruppe de sikter seg inn på. Enten har telefonene deres lite funksjoner, eller så har de alt. Vanskelig å finne en telefon beregnet på den generelle bruker. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Der ble hvertfall ryktet dere rapporterte et par dager siden om 640x360 drept selv om det ikke ble WXGA som jeg håpet på. Ellers bra at vi snart får flere GNU/Linux-baserte enheter med fokus på åpenhet, N900 er litt alene i den kategorien for tiden. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ja N900 var jo en braksuksess. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Absolutt, den viste at Nokia greide å ta en konsepttelefon og OS til et ferdig og blankpolert produkt. Vi får bare håpe at ikke samarbeidet med Intel tar de ut av nisjen hvor de klart har truffet blinken godt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Den var så absolutt ikke blankpolert. Full av bugs og feil, men de skal ha for forsøket. Og hvorfor er Nokia så redd for Android? Det er et veldig stabilt og helt åpent OS. Endret 24. august 2010 av Ferchie Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Deg om det, det er den mest feilfrie telefonen jeg har eid. De er "redd" Android fordi det er et leke-OS i forhold til Maemo/Meego. Meego og Android kjemper ikke om samme kjernebrukere i dagens iterasjoner. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vel har solgt endel av dem, og det endte med at vi sluttet å ta den inn. Lite brukervennlig (ergo vi måtte lære opp kunder) og mye feil på den. Å kjempe om en liten gruppe brukere som foretrekker Linux baserte OS er i praksis selvdestruktivt for et konsern som Nokia. De MÅ tenke nytt og stort nå. Flere og flere kunder her går vekk fra nokia siden de har insett hvor mye de henger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg