Gå til innhold

Kun det beste??


Anbefalte innlegg

Jeg har selvfølgelig stor forståelse for at brukere på dette forumet liker å diskutere det heteste som finnes(og dermed det dyreste)

Men kanskje det finnes fler en meg her ute som er interresrt i bra økonomi løsninger??

Og vil det ikke være en utfordring å kunne finne det beste som ikke koster skjorta??

:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør du helt generelt, eller tenker du på noe spesielt?

Joda det blir generellt,og det er ikke ett forsøk på å provosere folk her.

Det jeg tenker på er vel at butikker bugner over av skjermkort til 500-1000 kroners klassen men det som stort sett blir diskutert her er jo radeon 9xxx pro klasse ol.

Jeg skjønner at folk her inne ser etter det beste til sine spill etc,men i samme grad virker jo det som om lommebøkene her er uten bunn ;-)

Så dette er mer ett innspill fra en "ganske" data interresrt fyr med en ikke uutømmelig lommebok,hehe

Lenke til kommentar

Jau...er nok enig Vifta... De fleste vil ha mest mulig ytelse for minst mulig penger. Eller i allefall mest mulig ytelse for det de har råd til å bruke. Noen spanderer noen ekstra kroner for å få noe som er nær det beste, men likevel forholdsvis rimelig, men anser det fortsatt som "god økonomi". Det å kjøpe PC er jo uannsett ikke god økonomi med mindre man tjener inn det PC'en har kosta, siden PC'er er den varen i verden som fortest synker i pris.

 

"Investere i ny PC" <-- noe av det dummest jeg hører :p det er i allefall en dårlig investering :)

Lenke til kommentar
....Men kanskje det finnes fler en meg her ute som er interresrt i bra økonomi løsninger??

Og vil det ikke være en utfordring å kunne finne det beste som ikke koster skjorta??

:-)

 

Hvis du titter litt på diverse tråder så finner du mange tråder om emnet "skjermkort til maks 2000" , "oppgradere maskinen, maks 4000kr" osv. osv.... Så du har egentlig ikke noe grunnlag for å klage, bare bruk søk funksjonen.

Lenke til kommentar

Innlegget var ikke ment som en klage,jeg har hatt enormt utbytte av kompetansen her på forumet bare så det er sagt :-)

Og jeg skjønner jo at dere ikke vil anbefale "dritt" :-)

Er vel kanskje litt frustrasjon fra min side her,hehe

Begynte dette her med at jeg skulle oppgradere en p3 500,tenkte litt mer kratf hadde gjort seg,første oppsett var med integrert skjermkort i HK der jeg kom ut med en total pris på 1800,- nå er jeg over 4000 og framleis føler jeg at det er "halv godt"....så sorry til alle som trodde dette var kritikk......

Også må jeg bøye meg ydmykt i støvet,har ikke brukt søke funksjonen før nå og har nå sett masse tråder rundt mitt økonomi "problem" :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...