HDSoftware Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Heisan Jeg prøver å flytte en epost fra en server til en annen (på to forskjelige kanter av landet) Server som skal stenges hoster domenet abc.no Server som skal overta hoster domenet xyz.no Jeg har brukere på xyz.no som har epostene [email protected] Jeg ønsker at denne serveren nå også skal ha epostene [email protected] Jeg har endret på MX recorden på DNS hos ISP til å peke på rett IP adresse. Så har jeg gått inn på exchange serveren og lagt til epost adressene [email protected] til de brukerene som skal ha dette. Dette ser ut til å virke. Jeg kan sende mail fra [email protected] til [email protected] og omvendt, men hvis jeg prøver å sende mail til [email protected] fra en ekstern server så feiler det med gitte melding. All hjelp er hjertelig velkomne Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Ingen som vet noe om dette??? Lenke til kommentar
AncientOdin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvilken exchange versjon har du? Har du lagt til abc.no som akseptert domene i exchange? Om du bruker Exchange 2007 så kan du se her: http://www.petri.co.il/configure-exchange-2007-recieve-email-other-domains.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå