Mr Pepe Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Heisann ! Her er saken jeg slå av pcen , og tven og la meg. Etter at jeg våkna så slå jeg pcen og tven men for min fortvilelse så var det ikke noe bilde på tven ( står bare no sginal ) Kjører en hdmi fra ati hd4870 skjermkort til en lg 60ps8000 tv , alt funka fint hittil nå. Den finner ikke tven , mens så prøvde jeg å koble til vga med vga kabel og der funka det, prøvde å reinstallere drivere ( har nyeste fra catalyst og det funka strålende før ) der fikk jeg bilde, med vga, mens på hdmi så er den bare død, prøvde flere hdmi kabler men ingenting !, forskjellige hdmi innganger, men nada ! Begynner å misstenke dvi-hdmi adapteren det er noe kødd med. Noen andre som har hatt samme problemet ? Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Skjedde det noe utenom det vanlig enår du slo av pc'en? At den lagde underlige lyder, skjermen på tv'en flimret, pc'en tok lang tid å avslutte, osv? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Skjedde det noe utenom det vanlig enår du slo av pc'en? At den lagde underlige lyder, skjermen på tv'en flimret, pc'en tok lang tid å avslutte, osv? Absolutt ingenting, slå seg av helt normalt ! JEg begynner å lure om adapteren har tatt kvelden.. fordi dvi-vga adapter fungerer fint på begge dvi inngangene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå