Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samlivs problemer, sliter med følelser!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Heey!

Jeg og dama sliter veldig med forholdet vårt..

Har vært veldig mye av å på, rett og slett fordi jeg sliter med følelsene jeg har for henne..

Jeg ELSKER jenta og vil gjøre alt for at vi skal få det bra, men sliter som sagt med følelesene og dermed er det lite som skal til før jeg blir lei.

Hva kan jeg gjøre med dette? Tenker vi kanskje må komme oss mer ut å gjøre forskjellige ting for å unngå å gå lei.. Tror nemlig det er grunnen til at jeg mister følelser.. Altså fordi vi gjør det samme dag inn og dag ut å jeg går lei..

Men vet rett å slett ikke!

ALLE tips, råd og hjelp tas imot med stooor takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig..

Har ikke samme følelsene som jeg hadde før, å vil ikke si jeg "elsker" hun som jeg gjorde før.. Men vil virkelig at det skal funke!!

Lenke til kommentar

Kanskje dere burde snakke ut om ting oftere.

Bare sitte ned og ikke gjøre noe, bortsett fra småprat om forholdet, hvordan dere har det,

hva dere setter pris på.

Eventuelt hva som ikke er så bra. Men det krever kanskje litt mer av et forhold å gå inn på det negative. Derfor lurt å starte med det positive.

Kommer jo litt an på hvordan du fokuserer også.

Går du og irriterer deg over ting hun gjør eller sier, eller gleder du deg over små ting.

Ikke alltid et forhold fungerer bare fordi dama er vakker.

Ikke alltid det er riktig å være i et forhold bare fordi man ikke har noen andre man kan bli sammen med.

Personlig har jeg hatt mest hell med forhold der vi har mange felles interesser, og mange felles synspunkt på saker og ting. I tillegg til gjensidig tålmodighet.

Avogtil er det greit å finne ut hva man selv vil, før man prøver å dele det med noen andre.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...