Gå til innhold

Billig cpu,ram og hovedkort ønskes.

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe en lett oppgradering siden mitt gamle hovedkort gikk under.

Det som er mitt dilemma er at jeg ikke har følgt teknologien så godt i det siste, derfor må jeg spørre noen som er med kyndig en meg.

Jeg har spikra sammen to oppsett som for meg ser brukbare ut, men jeg vil gjerne ha noen innspill eller kanskje alternativer i samme\lavere prisklasse.

https://prisguiden.no/profil/lister/100900

https://prisguiden.no/profil/lister/117681

Pcen skal hovedsaklig brukes til surfing, filmtitting og litt spilling (Cod,FM,css og evnt. noen andre spill)

Jeg skjønner jo at jeg ikke kan forvente meg noe fantastisk spillmonster.

Det har ingenting å si for meg om det benyttes AMD eller Intel, da jeg har gode minner med begge.

Mvh. Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en grei oppgradering. Hvilket skjermkort bruker du nå?

Link til prisguiden

Skjermkortet skal oppgraderes etterhvert, per nå er det et lusent 6800gt kort.

Siden hovedkortet mitt har gått bort, så tenkte jeg at dette skulle prioriteres.

Hadde forøvrig ett 8800 gts kort, men jeg har vært litt uheldig i det siste så dette gikk også til helvete for et par uker siden.

Lenke til kommentar

Ok. Det duger ihvertfall sånn at du får opp et skjermbilde ;)

Med en 965BE i kombinasjon med enten et Nvidia 460GTX eller Radeon 5850 så kommer du langt ift spilling hvertfall.

Har tenkt på 460gtx etterhvert, da dette virker som det beste "bang for bucks" produktet som i tillegg er godt.

Tusen takk for gode svar, og om det er noen andre produkter som dukker\finnes opp som er like bra\bedre til ca samme pris så hadde det vært fint om jeg hadde blitt informert:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...