Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i ene håndleddet brått - som har vart en stund

Gjest g18

Anbefalte innlegg

For en stund siden, er ganske usikker på når, men er nok mest sansynlig tidlig i sommer eller noe, fikk jeg et rart problem med venstre håndledd. Det gjør vondt på stikk motsatt side av der pulsåra går. Høyre side på venstre hånd, rett under der håndflaten slutter.

Det største problemet er at det gjør vondt når jeg spiller gitar, ikke hele tiden, men noen bevegelser er vonde når jeg spiller. Ellers gjør det ikke så mye vondt, men akkurat nok slik at jeg merker det er vondt over en god stund.

Grunnen til gjestepostinga er at jeg kuttet meg mye før, og lurer på om det kan ha noe med saken å gjøre, selvom jeg aldri har kuttet så veldig nært der jeg har vondt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The last nick har rett, ta deg en tur til legen og sjekk deg for senebetennelse. Tror ikke det her har noe med tidligere selv skading å gjøre, men altså jeg vet jo ikke da.. Men hold deg unna gitaren en stund, og belast hanleddet minst mulig, og hør med legen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...