Usikker123 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er en ting som er bra med allmenn påbygg, det er at det gir generell studiekompetanse noe som gir meg muligheten til å søke på alt mulig og ikke bare ingeniør studier. Og jeg kan ta halvårig realfagkurs med kun R1 og R2 matte med Fysikk 1. Det er her problemet ligger hvis ikke jeg klarer påbyggings T matten så vil jeg aldri klare det kurset. Jeg skal fortsette med T matte inntil videre, fordi jeg fant ut idag da vi hadde T matte er at jeg ikke er den eneste som sliter, vi får bruke geogebra, får opplæring i grafisk kalkulator, åpen bokprøver og Sinus sine sider. Edit: Sendte epost til HIB angående opptak til forkurs men de er stappfulle og det er lange ventelister med kvalifiserte søkere. Eneste løsningen nå er å ta forkurset på privatskole og betale flere titusener noe som er uaktuelt. Hei har tatt forkurs, er nå ferdig utdannet ing. bygg - prosjektstyring og ledelse.... jeg har generell studiekompetanse og kan fint studere noe annet hvis d er d jeg vil videre i livet mitt!!! KLIN til med forkurs ikke bruk tid på annet skvip!! De fleste forkusr er fulle nå. men tynnes ekstremt fort ut, folk detter av i fleng.... gjøvik er å anbefalle!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå