Carisma'03 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hei igjen! For litt sia lagde jeg en tråd om noen ryggproblemer, og det virker som at det har gått bort. Eller rettere sagt "bevegd seg over på nakken" - nå sliter jeg med veldig anspent nakke. Tror det begynte med at jeg satt med nakken i anspente posisjoner mye i perioder, også har det etterhvert "låst seg" sånn at jeg liksom ikke kan bare slappe av og senke skuldrene igjen. Det har rett og slett hengt seg opp sånn at jeg går rundt med konstant anspenthet i nakken... Noen flere som har opplevd dette? Hva kan jeg gjør med det? Setter pris på svar... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 stresser du mye? Nei egentlig ikke faktisk. Jeg lar meg ikke stresse, og er veldig trygg på meg selv osv. så skjønner ikke dette... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Prøvd kiropraktor? Høres ut som du kan ha fått noen muskelknuter i nakken. Tror du vil ha det bedre viss du hører med kiropraktor om behandlig og forbedring av sittestillinger osv. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Nei har ikke prøvd noe som helst egentlig. Har prøvd å massere nakken litt selv og det hjelper litt men anspentheten kommer liksom tilbake. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 du burde prøve en kiropraktor. De pleier som regel å få ordne på sånt igjen. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Skal tenke på det, men har dårlig med penger om dagen - er det dyrt? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 har ikke akkurat prisen i hodet. Men tipper det er rundt 100 - 200kr hver gang. Men, det er nok folk som kan svare bedre på det en meg. Uansett: Livskvalitet > Penger Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Det er sant. Får vel prøve å skrape sammen penger til det da. Men er det ikke jeg kan gjøre selv eller noe? Som ikke koster... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du kan jo prøve å google deg litt rundt. Er garantert noen øvelser der ute for nakken. Om de hjelper eller ikke veit jeg ikke. Men det er jo bare å prøve ut. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hos kiropraktoren er det plakter og borsjyrer som forteller deg at om du føler at noe ikke er ritkig i ledd og muskler, alvorlig eller i mindre grad, så bør du ta turen innom. Det anbefaler jeg også at du gjør. Knuter og sånt i muskler er teit Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Tips for nakke: Masser under skuldrene Ikke sitt med hode bøyd, bøy bakken eller ryggen i stede. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kan også massere soner på føttene for å motvirke anspent nakke. Det er spesielt et punkt på innsiden av stortåa opp mot selve fotbladet og litt på oversiden. Hvis det er veldig ømt der så trengs massasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå