TOH65 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg leter etter en kamerabag som rommer D200 med "the beast" Nikon 17-55 f/2,8 med solblender. Gjerne en snutebag som er vid nok nedi. Trenger ikke plass for noe mer. De fleste baggene blir store å gå med, eller så blir de for trange inni. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) En bag som er stor inni og liten på utsiden viser seg vanskelig å produsere. hehe, men skjønner hva du mener. Hva med en domke F-3X ? Endret 23. august 2010 av to88he Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 En bag som er stor inni og liten på utsiden viser seg vanskelig å produsere. hehe, men skjønner hva du mener. Hva med en domke F-3X ? He he, jeg trenger et kamrakondom. Domken kan gå hvis tiffen.com oppgi indre mål. Kamera og objektiv bygger 23cm. Har også sett på Lowepro Toploader zoom 55 AW og Toploader zoom 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Er hekta på mitt Think Tank Digital Holster - har glidelås så den kan utvides til å ta 70-200. Har sidelomme og regntrekk. Digital Holster 20 skulle funke som fanken - selv har jeg Digital Holster 40, som også har plass til batterigrep. Endret 24. august 2010 av Trondster Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er hekta på mitt Think Tank Digital Holster - har glidelås så den kan utvides til å ta 70-200. Har sidelomme og regntrekk. Digital Holster 20 skulle funke som fanken - selv har jeg Digital Holster 40, som også har plass til batterigrep. Ditto. ThinkTank Digital Holster 20, har plass til D300, med Nikkor 17-55. Og da er det fullt /Jan Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ..Eller du kan "forlenge" den ved å dra opp glidelåsen og ha plass til solblenderen påmontert riktig vei. Vel - antar jeg - får i alle fall plass det med 5DmkII og 24-70. Eller, som sagt, en påmontert 70-200 med reversert solblender. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 ..Eller du kan "forlenge" den ved å dra opp glidelåsen og ha plass til solblenderen påmontert riktig vei. Vel - antar jeg - får i alle fall plass det med 5DmkII og 24-70. Eller, som sagt, en påmontert 70-200 med reversert solblender. Denne må jeg virkelig studere nærmere. Tanken var at solblenderen ikke skulle reverseres. At det bare var å åpne baggen, ta ut kameraet og fotografere..... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Denne må jeg virkelig studere nærmere. Tanken var at solblenderen ikke skulle reverseres. At det bare var å åpne baggen, ta ut kameraet og fotografere..... Du kan jo kikke på bildene hos ThinkTank - FotoVideo m.fl. har den i butikken. Kjøp 40-versjonen hvis du senere planlegger å kjøpe batterigrep. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Denne må jeg virkelig studere nærmere. Tanken var at solblenderen ikke skulle reverseres. At det bare var å åpne baggen, ta ut kameraet og fotografere..... Du kan jo kikke på bildene hos ThinkTank - FotoVideo m.fl. har den i butikken. Kjøp 40-versjonen hvis du senere planlegger å kjøpe batterigrep. Jeg har bestilt en Digital Holster 40. Denne blir perfekt. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå