kenneth_lh3 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Heisann lurer på hvor mye jeg kan få får 240 min 86 mod, mørk rød. Det som er dårlig: _lite rust eneste litt på den ene kanalen. - spedometer funker ikke, vet ikke hvor langt motorn har gått.. -Baklykter kobla helt i krøll!. -Bakluke løftere defekt. -håndbrekk defekt, skal ordne. -clutchen har gått, bytter snart. -Defekt tute, men det er nullstress. -ikke eu-godkjent,blir det forhåpentlig det snart:) Det som er bra : - motor virker til å gå fint å bra, b230f. -ganske nytt interiør, ikke noe slite merker. -Greit annlegg. bra diskant å bass. -senka 40-40mm -Takluke -bmw m3 speil -Soting helt fram. -fine vinter dekk å greie sommerdekk, felgene trenger vi ikke snakke om. Planer om å handle meg zito wp 762 felger så tell med det. Hva ville dere gitt for den ? å hva burde jeg gjort mer annerledes med den? Takk for svar Takk for svar Endret 23. august 2010 av kenneth_lh3 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Du får det markedet er villig til å betale. Søk etter tilsvarende bil på finn.no så ser du hva du bør legge deg på. Bilen din er i såpass dårlig stand og har mangler som gjør at den ikke vil bestå en EU-kontroll - dette vil trekke ned prisen kraftig. Videre har du skrevet noen feil under "det som er bra", dette er punkter som skal stå under "det som er dårlig": - senka 40-40mm - bmw m3 speil - Soting helt fram. (dette er jo faktisk ulovlig). Personlig ville jeg aldri betalt mer enn vrakpant for denne bilen dersom den er slik du beskriver. Endret 23. august 2010 av Sluquet Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Den er ikke verd mer enn 5k HVIS den blir EU-godkjent. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får ikke mye for denne da ingen vet hvor langt den har gått + alt som er galt med den. Litt over vrakpant om du får EU-godkjent den Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kan skyte inn at det er bortkastet å kjøpe nye felger til denne bilen, du kommer ikke til å få igjen pengene ved et salg. Det blir som å sminke en gris. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 "normale" mennesker vil nok ikke gi deg mer enn 1500kr for den, men hvis du averterer den til noen i innlandet, som feks andebu eller yttre enebakk eller noe sånt, så får du gull og grønne skoger for den.... Er vel kanskje mye innavl som gjør at de ikke skjønner bedre, ikke vet jeg, men det er faktisk noen som synes volvo er det kuleste som finnes, og da spes 240. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå