Eivdjo Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hei. Jeg pønsker litt på om det er mulig å dele pcen min på det trådløse nettverket, slik at x360en får tilgang til innholdet mitt på pcen, selv om xboxen bare er tilkoblet med ethernet kabel. Husker før når jeg hadde XP, så delte jeg HDDen min på nettverket til at søstrene mine kunne få tilgang til serier osv jeg hadde, men jeg er ikke helt kjent med W7 enda, som jeg har nå. Veit også om metoden for å opprette nettverksbro, og så koble kabel fra PCen til Xboxen. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 tenker du på å dele media via nettverket fra pc til X360? bør vel ikke være noe problem så lenge de er på samme nettverk(og regner med samme subnett er å foretrekke) støtter ikke W7 dette via media playeren? har du googlet? Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Burde vell gå, blir jo som å dele det på ett vanlig LAN eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dette går fint, jeg regner med det er snakk om å se på videofiler på xboxen fra PC'en? Isåfall anbefaler jeg å laste ned Tversity Media Server. Oppsettet er ganske selvorklarende, du legger til mapper i programmet som inneholder videofiler. Deretter kan du gå inn på video libraries på Xboxen og finne mediaserveren der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå