Gå til innhold

G17 Ønskjer hjelp med klær.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en gutt på 17 som til daglig og på fest går i Champion / Bula - Joggebukser. Jeg har endelig funnet ut at det er litt harry, spesielt med hvite addidass sko og T-skjorte med papegøyer eller puslespill på.

 

Siden jeg ikke har så mye som ett moteriktig fiber i kroppen, kunne jeg gjerne trenger litt hjelp.

 

Trenger er overhauling på hele gearet fra sko til antenne.

 

Noen som kan hjelpe? :3

 

Er ca. 1,70 høy, ikke spesielt stor (enda ;) ). Liker ikke dongeri bukser fordi de som passer meg er alltid noen skostørrelser for lang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker ikke dongeri bukser fordi de som passer meg er alltid noen skostørrelser for lang.

 

Få moren din til å legge dem opp.

Vel. Hun gjør jo i grunn det hvis jeg kjøper en, men jeg liker ikke i dongeribukser også fordi de er veldig ubehagelige..

 

Også fordrar jeg ikke bukser som man bruker strikk helt nede..

Lenke til kommentar

Heisann. Det er støtt og stadig folk som spør om dette, så det kan være verdt å ta en titt på disse trådene for også være mer spesifikk ang. stil, prisklasse osv.

 

 

 

http://www.diskusjon...ic=1228719&st=0

 

http://www.diskusjon...owtopic=1096335

 

http://www.diskusjon...owtopic=1250685

 

http://www.diskusjon...owtopic=1179896

 

http://www.diskusjon...howtopic=916788

 

Men du har helt rett i at du kler deg særdeles harry :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hei, G19 her, tazte priv?

 

Nå har thrice linket til det meste jeg ville linke til, men jeg kan jo komme med et par generelle tips.

 

  • Passform er alt. Hvis det ikke sitter bra, ikke kjøp det.
  • Se over. Drit i det de i butikken sier. Buksene du kjøper skal ikke være slappe og daffe, finn noe som passer din kroppsfasong. Hvis du er slank kan du starte med å kikke på Nudie - de selger det på Carlings og de har mange modeller. Kjøp noen som sitter godt, du må nok ned på slim-fit, og hvis de sitter godt i livet og rundt låret og leggene, men lengden er feil, be de legge de opp i butikken.
  • Sagging ser ikke bra ut, ingen vil se undertøyet ditt.
  • Kvitt deg med alt du har av hvite tennissokker og kjøp noen enkle, sorte i bomull.
  • Finn deg noen nye sko. Gå på skobutikker med godt utvalg og kikk deg rundt til du finner noe du liker. Et godt par sko er helt nødvendig, ikke kjøp noe du tror kan bli ukomfortabelt.
  • Hiv joggebuksene lengst bak i skapet og ikke gå med dem med mindre skal holde deg hjemme. Joggebukser hører ikke til ute, hvis du går med joggebukser og skal ut en tur, bytt til noen andre bukser. Hvis du har lyst til å bli motebevisst og få en bedre stil må du være konsekvent.
    Naturligvis går ikke alle her inne med dress bare de skal ned på butikken, men det er lurt å holde et visst nivå.

 

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Mark Twain

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mitt tips er: Ikke kjøp Nudie, ikke kjøp Lee og ikke kjøp Diesel. In short, ikke kjøp noe som selges på Carlings. Da kommer du 99 % sikkert til å ende opp med å se ut som hvilken som helst annen fjortis.

 

Når du lærer deg å kle deg litt bedre er det ikke noe i veien for å kjøpe jeans fra merkene jeg nevnte, for da kler man seg antagelig så bra at man ikke er i nærheten av å se fjortis ut, men foreløpig, hold deg unna alt som kan forbindes med fjortizzzz.

Lenke til kommentar

Mitt tips er: Ikke kjøp Nudie, ikke kjøp Lee og ikke kjøp Diesel. In short, ikke kjøp noe som selges på Carlings. Da kommer du 99 % sikkert til å ende opp med å se ut som hvilken som helst annen fjortis.

 

Når du lærer deg å kle deg litt bedre er det ikke noe i veien for å kjøpe jeans fra merkene jeg nevnte, for da kler man seg antagelig så bra at man ikke er i nærheten av å se fjortis ut, men foreløpig, hold deg unna alt som kan forbindes med fjortizzzz.

Jeg tenker at når man først skal starte å kjøpe bukser er det greit å starte med et enkelt par. De vil ikke være superbra i kvalitet, men kan gi en god pekepinn. Dessuten har ikke TS sagt noe om hvor han bor, men Carlings kan man finne de fleste steder.

Lenke til kommentar

Mitt tips er: Ikke kjøp Nudie, ikke kjøp Lee og ikke kjøp Diesel. In short, ikke kjøp noe som selges på Carlings. Da kommer du 99 % sikkert til å ende opp med å se ut som hvilken som helst annen fjortis.

 

Når du lærer deg å kle deg litt bedre er det ikke noe i veien for å kjøpe jeans fra merkene jeg nevnte, for da kler man seg antagelig så bra at man ikke er i nærheten av å se fjortis ut, men foreløpig, hold deg unna alt som kan forbindes med fjortizzzz.

Jeg tenker at når man først skal starte å kjøpe bukser er det greit å starte med et enkelt par.

 

Hverken Nudie, Lee eller Diesel har det jeg vil kalle enkle jeans, pga. broderingene på lommene. I verste fall kan man jo fjerne det.

Lenke til kommentar

Joda, men nå var det jo faktisk ment som en spøk. Personlig har jeg bukser fra merkene nevnt over, og har ingen problemer med broderingen, selv om jeg fortrekker bukser uten brodering. Men når det begynner å nærme seg Ed Hardy og Evisu så skjønner jeg godt at folk reagerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...