MeSs Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Åssen lager jeg backup av ps2 spilla mine?? har dvd brenner (hp) MeSs Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Prøv Pinnacle Instant Copy som du kan kjøpe på Komplett.no. Jeg mener å huske at da jeg først så dette programmet på Komplett sto det at det kunne brenne backup av Playstation 2 spill, men nå står det ikke lenger. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 riktig jeg har gjor før med det Saruronny 8) bra hjelp til MeSs :wink: Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Primo DVD er veldig bra. Nero fungerer også. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 går det ikke vanlig cd-copy i nero da? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Samme åssen program det er, bare lurer på åssen jeg skal gjøre det i f.eks nero??( veldig detaljert ) MeSs Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Fungerer med Nero, men etter hva jeg har hørt brenner den PS2 litt mer feil enn Primo. Har uansett ikke hatt noe problem med det. I nero closer du wizarden, velger DVD. DVD Copy. Har plata du skal kopiere i brenneren eller den andre DVD spilleren, ok, write. Veldig enkelt. Når plata er lest/kopiert inn setter du inn i en tom plate å brenner. Søk etter "pir8forums" i google for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå