Joαkim Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hei, er i ferd med å kjøpe receiver (Onkyo SR607) og TV. Men den stasjonære pcen har bare DVI utgang. Kunne jeg plugge en DVI til HDMI konverter på utgangen, også trekke en kabel fra DVI konverteren til receiver input, og få 1080p på TV? Eller er eneste mulighet å kjøpe nytt skjermkort med HDMI utgang? Sikkert litt dårlig formulert he.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 det bør gå, men kan ikke garantere for at det vil funke da det kommer ann på hva slags dvi du har på maskinen din vis jeg husker riktig og det er godt mulig du ikke vil få lyd via den koblingen. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det går helt fint, men ingen lyd med mindre du har spesiell støtte for det. Siden DVI er en standard, skal det ikke ha noe å si hva du har av skjermkort. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det går helt fint, men ingen lyd med mindre du har spesiell støtte for det. Siden DVI er en standard, skal det ikke ha noe å si hva du har av skjermkort. feil. sjekk standarden. det er: dvi-d,dvi-a og dvi-i. ikke alle tar hdmi Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Fader ass, men kan jeg kjøre DVI-HDMI til HDMI og fortsatt få 1920x1080p?? Også ha en 3.5mm kabel til line in? slik som denne? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Bilde messig skal det være mulig iallefall. Lyd bør og være greit. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Okei, tusen takk stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå