Gjest Fotografen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg og kona har i det siste hatt det gøy med kameraet og tatt en del erotiske bilder. Noen ganske uskyldige undertøysbilder og noen mer intime. Vi lurte litt på å legge ut noen av de beste bildene for å få litt konstruktiv tilbakemelding, men er ikke sikre på hvor. Nakenprat.com er jo velkjent, men syntes det blir litt tacky. Stort sett bare overkåte mannfolk som gir skryt og lovord for å få se flere/mer avslørende bilder. Vil gjerne finne noe sonm fungerer på samme måte, men med litt mer fokus på det estetiske og ikke bare "flotte bilder av deilig våt fi**e. Skulle kn***et den hardt"... Mulig dette ble litt surrete skrevet, men om noen har tips; shoot Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 <<<<< Send de til meg så skal du få vurdering. Helst av din kone. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Cupido kanskje. Cupido er et av de bedre stedene da ja. Eller kanskje erotikknett. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 eortikknett var det første jeg tenkte på når jeg så trådene Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 g-punktet.no er litt mer kontakt annonse greier, men det fungerer kanskje det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg