tempozzz Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vurderer å kjøpe meg en brukt gaming pc da jeg ser at de er atskillig billigere enn kliss nye. Jeg tenkte litt på denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23478664 Tror dere den klarer å kjøre de fleste spill? Tenker spesielt på Test drive unlimited 2 som kommer ut snart Det burde vell være litt prutings potensiale på den siden jeg kun trenger pc`n og ikke alt det andre. Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vurderer å kjøpe meg en brukt gaming pc da jeg ser at de er atskillig billigere enn kliss nye. Jeg tenkte litt på denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23478664 Tror dere den klarer å kjøre de fleste spill? Tenker spesielt på Test drive unlimited 2 som kommer ut snart Det burde vell være litt prutings potensiale på den siden jeg kun trenger pc`n og ikke alt det andre. Jeg mener den er overpriset i forhold til hva du får, utdaterte komponenter og. Hvor mye har du tenkt å bruke på pc`n? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har satt en grense på maks 5000,- Trenger kun pc, har skjerm og alt det andre så man kan jo prute på den der. Jeg holder til i Nordland for tiden så hadde vært greit å finne en pc i området slik at jeg kan få sett pc`n før man eventuelt kjøper. Her er de som ligger til salgs nå i Nordland: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?&CATEGORY/SUBCATEGORY=3216&CATEGORY/MAINCATEGORY=93&areaId=20018 Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ville evt. valgt denne og prutet litt. (kanskje en god del) og be han gje deg en fin pris på gtx 260en som selger i tillegg. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Hvilken av pc`ene som ligger i Bodø tror du er best? det er mye nærmere for meg å kjøre til Bodø enn Narvik. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Hehe Takk for hjelpen hittil da Hva tror du sånn generelt om å kjøpe brukt pc? Jeg mener det er ganske lurt da det virker som man kan spare en god del penger og hvis man i tillegg kan dra hjem til personen å få sett maskinen i bruk så er jo det et stort + Jeg gidder ikke å kjøpe en brukt maskin som må sendes med posten, jeg vil se den før jeg kjøper Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ville ikke tatt matseng sin.. Den er 32bit med 4gb ram = du kan bare bruke 3,2gb (?) Du kan lete litt mer, eller slå til med og kjøpe en helt ny en. Har sakt det før, og sier det nok et par ganger til Anbefaler Packard Bell sin som koster 4,700 Den tror jeg er helt grei til deg Og bedre en den du fant og matseng sin ¨ http://www.elprice.no/data/stasjonaer-pc/packard-bell-d6011-ptu59e2008#er Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Både CPU og GPU er bedre på brukepcene som ble linket til. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hehe kjør på Den ene pcn er kjøpt for over 1 år siden står det, og den andre har 6gb ram men 32 bits = 3,2, idioter som har bygd/oppgradert den De er gamle og brukte begge to, så hadde det vært opp til meg, hadde jeg gått for Elprice sin, da den er helt ny, og har bedre specs noen steder. Og den er 64bits = 4GB ram! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hehe kjør på Den ene pcn er kjøpt for over 1 år siden står det, og den andre har 6gb ram men 32 bits = 3,2, idioter som har bygd/oppgradert den De er gamle og brukte begge to, så hadde det vært opp til meg, hadde jeg gått for Elprice sin, da den er helt ny, og har bedre specs noen steder. Og den er 64bits = 4GB ram! ....? Hvor ser du "bedre spec" hos elprice pcen? Det står absolutt ingenting om hvilken HDD, hovedkort eller ram det er. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Hehe kjør på Den ene pcn er kjøpt for over 1 år siden står det, og den andre har 6gb ram men 32 bits = 3,2, idioter som har bygd/oppgradert den De er gamle og brukte begge to, så hadde det vært opp til meg, hadde jeg gått for Elprice sin, da den er helt ny, og har bedre specs noen steder. Og den er 64bits = 4GB ram! ....? Hvor ser du "bedre spec" hos elprice pcen? Det står absolutt ingenting om hvilken HDD, hovedkort eller ram det er. Jeg har den. + Den er nyere, den er faktisk ny i år, de han har sett på er brukt og den ene er ett år gammel. Ang 32/64. De som har oppgradert de pcene vet ikke så mye om data. Har du 32 bit, kan du ikke bruke mer en 3,2 gb ram. Hvorfor har en av dem 6 gb ram da? Og han andre 4? Er jo bare tull. Endret 24. august 2010 av Prfction Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har den. + Den er nyere, den er faktisk ny i år, de han har sett på er brukt og den ene er ett år gammel. Ang 32/64. De som har oppgradert de pcene vet ikke så mye om data. Har du 32 bit, kan du ikke bruke mer en 3,2 gb ram. Hvorfor har en av dem 6 gb ram da? Og han andre 4? Er jo bare tull. Hardwaren er fortsatt gammel selvom den selges som ny. OS kan lett byttes uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå