DuckDuckGoose Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ser at ASUS Eee PC Seashell 1005PX 10,1" ligger på under 3000,- på komplett.no og har specs: ATOM N450, 1GB RAM, 250GB HDD,kamera,Bluetooth,48 Wh batteri, W7 Starter. Er dette en bra minipc? Jeg ønsker meg en minipc som ikke koster for mye, som ikke blir for varm, som har et batteri som holder lenge, som er lett å sette inn ekstra minne, som jeg kan se film/serier på og som har en grei harddisk. Finner ingen tester av denne som kan gjøre meg trygg på at dette er et godt valg til mitt behov, så jeg håper at noen som har denne eller som har sett tester av denne kan hjelpe meg på vei... Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Windows 7 starter er ikke bra. Se om du finner en med en an versjon Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Windows 7 starter er ikke bra. Se om du finner en med en an versjon Jeg kommer nok til å benytte meg av Ubuntu eller Window XP uansett, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå