jbb Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har nettopp fått meg nytt Abit NF7-S hovedkort med integrert lydkort. Tingen er at avogtil når jeg spiller cs, etter en stund så blir lyden helt fucket. Alt blir sånn sprakete. Jeg har innstallert nyeste nforce2 driver, og lyden utenom dette fungerer bra. For å bli kvitt lyden må jeg ut og inn av spillet, noe som oftest er veldig irriterende. Har dette med cs å gjøre? Var ikke slik med gamle hk. Noen som har hatt problemer med det samme? Erfaringer? Tips og hjelp mottas med takk. Mvh Jbb edit: glemte å tilføye at det står "an unsupported operation was attempted" når jeg kjører Nforce Nvidia kontrollpanel. Lenke til kommentar
jbb Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 noen som har peiling? Lenke til kommentar
Roots Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det er et problem med innebygd lydkort........jeg vet ikke hva som er feilen. kjøp et eget lydkot du! 8) Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har nettopp fått meg nytt Abit NF7-S hovedkort med integrert lydkort. Tingen er at avogtil når jeg spiller cs, etter en stund så blir lyden helt fucket. Alt blir sånn sprakete. Jeg har innstallert nyeste nforce2 driver, og lyden utenom dette fungerer bra. For å bli kvitt lyden må jeg ut og inn av spillet, noe som oftest er veldig irriterende. Har dette med cs å gjøre? Var ikke slik med gamle hk. Noen som har hatt problemer med det samme? Erfaringer? Tips og hjelp mottas med takk. Mvh Jbb edit: glemte å tilføye at det står "an unsupported operation was attempted" når jeg kjører Nforce Nvidia kontrollpanel. Har du prøvd å reinstallere lydkortet, det kan hjelpe. Det som også kan være problemet er at innebygde lydkort sjelden er noe bra og at du har aktivert eax og a3d eller .no sånt i sound menyen på cs og lydkortet ditt ikke liker det. Jeg har sel måtte reinstallert lydkortet mitt ca 15 ganger siden jeg kjøpte pc`en min. Lenke til kommentar
fugol Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ja jeg har dette samme problemet, er utrolig irriterende pga det ikke bare er hl-lyden som "messer up" når det skjer men også alt det andre (mp3/ teamspeak). Dette skjer kun når hl spilles og ja jeg bruker et integrert lydkort . Mulig jeg kjøper meg et nytt lydkort for dette er utrolig kjipt Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 audigy all the way:) har aldri hørt om dette problemet før tho.. prøvd å søke på google? trodde den innebygde soundstorm-chippen var helt kurant jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå