Mazeking Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som vet noe om forskjell på ps3 versjon og xbox versjon av F3V? Er det tilnærmet likt på begge konsoller eller har det blitt utviklet med hovedfokus på en av konsollene. PC er ikke internessant å diskutere her. Noe nytt med V.A.T.S systemet? I F3 kunne man ikke bruke action points i V.A.T.S til å reloade og gjemme seg, slik man kunne i F1 og F2 der alt var turnbased. Noen som vet om det er noen nyheter rent spillbarhetsmessig og combat, F3? Litt håpløst å beregne rekkevidde på melee våpen på F3, har dette blitt bedre i F3V? Må si jeg gleder meg som en unge til dette spillet :-) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som vet noe om forskjell på ps3 versjon og xbox versjon av F3V? Er det tilnærmet likt på begge konsoller eller har det blitt utviklet med hovedfokus på en av konsollene. PC er ikke internessant å diskutere her. Noe nytt med V.A.T.S systemet? I F3 kunne man ikke bruke action points i V.A.T.S til å reloade og gjemme seg, slik man kunne i F1 og F2 der alt var turnbased. Noen som vet om det er noen nyheter rent spillbarhetsmessig og combat, F3? Litt håpløst å beregne rekkevidde på melee våpen på F3, har dette blitt bedre i F3V? Må si jeg gleder meg som en unge til dette spillet :-) Hvilket spill snakker du om? Hvis du mener fallout new vegas så klikk på linken og kom inn på tråden om spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå