manet44 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ble anbefalt dette Flipstore-kameraet her en dag, men sliter med å se nytten av det. Noen som kan fortelle meg litt om hva så er så bra med dette? I mine øyne er det like greit å bare kjøpe et vanlig kompaktkamera, eller i verste fall en mobiltelefon med et brukbart kamera. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Sikkert enkelt og greit, og bra til prisen. Så om du ikke liker å ta bilder i det heletatt, men liekr å filme, og ikke vil bruke serlig penger, da er det nok kameraet for deg. Og nei, Mobilkameraer kan nok ikke måle seg. (i hvertfal ikke mobiler til undner 2000kr) Endret 23. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Slike kameraer er helt ubrukelige til video. De har ingen zoom, ingen bildestabilisator, fast blender, osv. Lista er lang. For de 1700 kronene som kameraet koster kan du heller kjøpe deg et kompaktkamera med HD-video. Da får du både zoom, optisk bildestabilisator, god stillbildefunksjon og masse annet digg til samme prisen. Ønsker du et lite kamera kan Casio Exilim EX-H5 til 1595 kr være noe for deg. Hvis størrelse ikke er så viktig får du mye mer kamera ved å kjøpe Olympus SP600UZ til 1649 kr. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Noen som kan fortelle meg litt om hva så er så bra med dette? I følge spesifikasjonene, ingenting... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå