Rot Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hei Skal gå til innkjøp av airsoft utstyr å lurte på om noen kan "godkjenne" handlelisten min til nå. King Arms Colt M4A1 MadBull Precision 0.20g Bio-Degradable BB 4000 rds (Bag) x3 Tokyo Marui 68rd Magazine for M16 / M4 Milspex M4 Camo Cover (Desert) Pantac Tactical Three Point Sling (OD) G&P M4A1 Higher Mount Base King Arms Multi Reticle Sight King Arms 68rds Mag for Marui M16 Box Set 5pcs Skal søke dispensasjon hos NASF før noen spør. Regner med at jeg bruker maske, men de har ikke inne for øyeblikket. Noen som har erfaring med JT Elite Mask ? Andre ting jeg burde tenke på når jeg kjøper? Takk for svar Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Spør disse gutta: airsoftguns.info De har skikkelig peil Endret 29. september 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kuler kan du kjøpe i norge, ellers vil det dra opp frakt prisen fra HK betraktlig. Anbefaler ikke maske. Du må også ha en vest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå