Fenixen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hei jeg er på jakt etter prosjektor til en ganske lys stue. Følgende alternativer peker seg ut, dersom dere har noen bedre kom med dem Epson TW5000 Optoma HD82 Benq W6500 Sony HW15 På Optoma HD82 og Epson TW5000 får en 2års lampegaranti, det taler jo for dem, men har hørt mye fint om Sony og Benq også. Endret 23. august 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
okasin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Selv har jeg BenQ W5000 og er svært fornøyd.. og tror nok aldri jeg skal ha noe annet enn BenQ Har hatt andre prosjektorer, men Benq er den som har fungert best for meg Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) hei, har vært ganske mye borti BenqW5000 selv, og er som du sier en veldig bra prosjektor. Men den er et stykke unna TW5000 og HW15. Men regner jo med Benq W6500 er en stor oppgradering, så derfor er den også veldig aktuell. Vanskelig å finne sammenligninger med overnevnte modeller. Lite aktivitet på prosjektorforum for tiden gitt.. er det bare tv som er kult i disse dager? Endret 24. august 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
okasin Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 NEI.. TV er jo i for seg vell og bra.. men kino følelse får du aldri med en tv Da må en projektor til Har nettopp flyttet til nytt hus, så nå har jeg ingen hjemmekino lenger, men i det nye huset så har kjerringa gitt meg tillatelse til å bruke garasjen som går inn i huset til hjemmekino.. begynner på nyåret.. blir ca 35 m2 med hjemmekino hadde 20 m2 tidligere.. Kunne tenke meg ny projektor da men vil forholde meg til BenQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå