sdf123 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg er en stor tilhenger av mystikk, og håpte det fantes noen tv-serier som jeg ikke har fått sett. Det som er viktig er at det ikke er forskjellige handlinger i hver episode, men at hele serien er basert på mystikk men kommer til slutt en form for forklaring:) Noen forslag? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Definitivt "The Prisoner" (miniserie, remake) Persons Unknown er vel mysteriegreier også, men likte ikke det programmet noe særlig. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Definitivt "The Prisoner" (miniserie, remake) Persons Unknown er vel mysteriegreier også, men likte ikke det programmet noe særlig. Når du sier remake, så mener du at jeg bør se den nye utgaven av serien? Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) asdasdasdasdasasfafs Endret 31. oktober 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Millenium har alltid vært en av mine favoritter, anbefales sterkt. American Gothic er også bra, men pass på at du ser episodene i rett rekkefølge. Sjekk wikipedia. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Ok, takk for tipset:) Andre som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Taken kan jeg vel anbefale, det er ailiens og sånt da, men veldig god serie. http://www.imdb.com/title/tt0289830/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Så første episode av Haven i går, virker ikke så verst. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Carnivàle er en helt fantastisk serie. http://www.youtube.com/watch?v=Io3qEXfuc2s Den skulle opprinnelig gå over seks sesonger, men kansellert etter to. Beleilig nok var historien bygd opp slik at den var delt inn i tre deler, eller tre bøker, med to sesonger i hver del, så serien slik den er nå fungerer helt fint som en selvstendig serie. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Soleklart Carnivàle. Clancy Brown som Brother Justin er en av de mest undervurderte prestasjonene innenfor serier de siste årene. I tillegg til han så er det en rekke andre kjente i serien og. Tim DeKay(Fra White Collar), Michael J. Anderson(fra Twin Peaks), Robert Knepper(fra Prison Break) i rollene. Sistnevnte bare i noen episoder. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Støtter Carnivàle! Synd den bare fikk 2 sesonger. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Har begynt på en serie som heter Damages, virker bra etter 2 episoder! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Konspirasjonsserien Rubicon ruller jo på AMC nå. Riktig nok ruller den i en slak bakke med farten til en haltende snegle, men det er potensiale der altså. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ja, begynt på den og, men går i sneglefart ja! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Carnivale er utrolig bra! Kan anbefale Fringe, det er litt sånn x-files aktig Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bra flere har samme tanken som meg med Rubicon. Det er liksom noe der hele tiden, og James Bagde Dale ble en favoritt hos meg etter The Pacific. Men føler serien går litt sakte, uansett så liker jeg det jeg har sett så langt. Første episoden hadde så godt seertall at det kommer nesten garantert til å komme en sesong 2 hvis produsentene har planer for en sesong 2. Sesong 1 avsluttes 26. September. I andre serier med mystikk så følger jeg med på Persons Unknown. Langt ifra den beste serien for å si det, sånn men er intrisert i å se hvordan det slutter. Finalen til den forlengede mini-serien er i natt med to episoder. NBC kjørte et merkelig opplegg ved å sette episode 11 bare ut på nettet på NBC.com. Episode 12 og 13 kommer i natt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 - Fringe - Warehouse 13 - The 4400 - Rosswell - John Doe - Life on Mars - Invasion - Surface - Early Edition (Fantastisk fet serie) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå